Попова Ю. М. Особливості маркетингових досліджень рекламної діяльності / Ю. М. Попова // Економіка і регіон. - 2015. - № 1. - С. 74-79. - Бібліогр.: 9 назв. - укp.
Розглянуто особливості маркетингових досліджень рекламної діяльності. Охарактеризовано зміст маркетингової рекламної діяльності. Розроблено рекомендації щодо проведення маркетингових експериментів у галузі реклами.
Шифр НБУВ: Ж24790Пошук видання у каталогах НБУВ Повний текст Наукова періодика УкраїниДодаткова інформація про автора(ів) публікації: (cписок формується автоматично, до списку можуть бути включені персоналії з подібними іменами або однофамільці)
Якщо, ви не знайшли інформацію про автора(ів) публікації, маєте бажання виправити або відобразити більш докладну інформацію про науковців України запрошуємо заповнити "Анкету науковця"