Книжкові видання та компакт-диски Журнали та продовжувані видання Автореферати дисертацій Реферативна база даних Наукова періодика України Тематичний навігатор Авторитетний файл імен осіб
|
Пошуковий запит: (<.>ID=REF-0000640213<.>) |
Загальна кількість знайдених документів : 1
|
Chechelashvili M. Intercultural business relations identifiable factors = Фактори міжкультурних зв'язків у бізнесі / M. Chechelashvili, N. Shavishvili // Економіка і регіон. - 2016. - № 1. - С. 105-120. - Бібліогр.: 24 назв. - англ.Вивчено особливості етнокультурного впливу на ділові відносини. Увагу приділено культурним цінностям країн, розглянуто відмінності між ними. Культурні цінності узагальнено і обговорено у зв'язку з особливостями ділового життя країни. Відібрано найбільш значущі країни й досліджено культурні пріоритети відповідно до німецької моделі Хофстеде за п'ятьма базовими положеннями. Індекс рубрикатора НБУВ: У549.70 + Ч111.172
Рубрики:
Шифр НБУВ: Ж24790 Пошук видання у каталогах НБУВ Повний текст Наукова періодика України
Якщо, ви не знайшли інформацію про автора(ів) публікації, маєте бажання виправити або відобразити більш докладну інформацію про науковців України запрошуємо заповнити "Анкету науковця"
|
|
|