РЕФЕРАТИВНА БАЗА ДАНИХ "УКРАЇНІКА НАУКОВА"
Abstract database «Ukrainica Scientific»


Бази даних


Реферативна база даних - результати пошуку


Вид пошуку
Пошуковий запит: (<.>ID=REF-0000640224<.>)
Загальна кількість знайдених документів : 1

Хасан Алі Аль-Абабнех 
Психологія реклами, як інструмент формування її ефективності / Хасан Алі Аль-Абабнех // Економіка і регіон. - 2016. - № 2. - С. 48-53. - Бібліогр.: 10 назв. - укp.

Досліджено психологію рекламних процесів, хронологію формування зазначеного напряму, як пріоритетного у рекламних комунікаціях. На основі аналізу та узагальнення матеріалу, викладеного в наукових працях багатьох вчених, розглянуто сутність існуючих класичних моделей психологічного впливу рекламної комунікації на споживача та сучасних прийомів впливу на рішення споживача щодо придбання товару/послуги. Виявлено завдання та цілі рекламної психології, її місце у структурі сучасного рекламного процесу. Зазначено невід'ємну роль психології реклами у структурі маркетингових комунікацій, оскільки тенденції сучасного рекламного ринку створюють умови для формування принципово нового формату реклами за стилем та призначенням.


Індекс рубрикатора НБУВ: Ю959.91-997 + У542.10-803.81

Рубрики:

Шифр НБУВ: Ж24790 Пошук видання у каталогах НБУВ 
  Якщо, ви не знайшли інформацію про автора(ів) публікації, маєте бажання виправити або відобразити більш докладну інформацію про науковців України запрошуємо заповнити "Анкету науковця"
 
Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського
Відділ наукового формування національних реферативних ресурсів
Інститут проблем реєстрації інформації НАН України

Всі права захищені © Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського