Хасан Алі Аль-Абабнех Психологія реклами, як інструмент формування її ефективності / Хасан Алі Аль-Абабнех // Економіка і регіон. - 2016. - № 2. - С. 48-53. - Бібліогр.: 10 назв. - укp.Досліджено психологію рекламних процесів, хронологію формування зазначеного напряму, як пріоритетного у рекламних комунікаціях. На основі аналізу та узагальнення матеріалу, викладеного в наукових працях багатьох вчених, розглянуто сутність існуючих класичних моделей психологічного впливу рекламної комунікації на споживача та сучасних прийомів впливу на рішення споживача щодо придбання товару/послуги. Виявлено завдання та цілі рекламної психології, її місце у структурі сучасного рекламного процесу. Зазначено невід'ємну роль психології реклами у структурі маркетингових комунікацій, оскільки тенденції сучасного рекламного ринку створюють умови для формування принципово нового формату реклами за стилем та призначенням. Індекс рубрикатора НБУВ: Ю959.91-997 + У542.10-803.81
Рубрики:
Шифр НБУВ: Ж24790 Пошук видання у каталогах НБУВ
![](/irbis_nbuv/images/info.png) Якщо, ви не знайшли інформацію про автора(ів) публікації, маєте бажання виправити або відобразити більш докладну інформацію про науковців України запрошуємо заповнити "Анкету науковця"
|