РЕФЕРАТИВНА БАЗА ДАНИХ "УКРАЇНІКА НАУКОВА"
Abstract database «Ukrainica Scientific»


Бази даних


Реферативна база даних - результати пошуку


Вид пошуку
Пошуковий запит: (<.>ID=REF-0000640281<.>)
Загальна кількість знайдених документів : 1

Chychkalo-Kondratska I. 
Using of marketing communications in agricultural enterprise = Використання маркетингових комунікацій в аграрному секторі / I. Chychkalo-Kondratska, I. Novytska // Економіка і регіон. - 2016. - № 5. - С. 55-60. - Бібліогр.: 10 назв. - англ.

Розглянуто використання маркетингових комунікацій в аграрному секторі, узагальнено різні підходи науковців щодо визначення поняття маркетингових комунікацій в аграрних підприємствах, вивчено основні складові елементи системи маркетингових комунікацій та їх особливості. Відповідно до специфіки сучасного аграрного підприємства, досліджено різні інструменти маркетингових комунікацій, а саме: рекламу в засобах масової інформації, стимулювання збуту, проведення масових заходів (виставок, конференцій, презентацій тощо), персональний продаж, прямий маркетинг, зв'язки з громадськістю. Кожний з них має свої цілі й направлений на окремі цільові групи. Крім того, визначили, що при розробленні комплексу просування продукції необхідно використовувати інтегрований підхід до маркетингових комунікацій, ураховувати всі основні засоби просування. Основний акцент доцільно робити на персональному продажі та прямому маркетингу, не забуваючи також про ефективну рекламну кампанію для збільшення обсягів збуту й правильне розроблення елементів зв'язку з громадськістю з метою формування споживчої лояльності до підприємства та його продукції. Виконано порівняльну характеристику масових і персоніфікованих маркетингових комунікацій, розкрито особливості таких інструментів маркетингових комунікацій, як ATL, BTL та TTL.


Індекс рубрикатора НБУВ: У9(4УКР)321-211.1

Шифр НБУВ: Ж24790 Пошук видання у каталогах НБУВ 
Повний текст  Наукова періодика України 
  Якщо, ви не знайшли інформацію про автора(ів) публікації, маєте бажання виправити або відобразити більш докладну інформацію про науковців України запрошуємо заповнити "Анкету науковця"
 
Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського
Відділ наукового формування національних реферативних ресурсів
Інститут проблем реєстрації інформації НАН України

Всі права захищені © Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського