Шопіна М. О. Творчий потенціал як чинник розвитку соціальної активності підлітків / М. О. Шопіна // Вісн. Нац. техн. ун-ту України "КПІ". Сер. Філософія. Психологія. Педагогіка. - 2014. - № 1. - С. 96-102. - Бібліогр.: 51 назв. - укp.Проведено порівняльний аналіз досліджень і публікацій із проблем розвитку соціальної активності підлітків. Розглянуто вплив творчого потенціалу на формування соціальної активності учнів підліткового віку. Простежено сучасні тенденції дослідження проблеми розвитку соціальної активності підлітків засобами розвитку індивідуального творчого потенціалу. Визначено психологічні умови формування, ознаки, показники, істотні властивості та рівні соціальної активності учнів підліткового віку. Чітко визначено критерії прояву соціальної активності її спрямованість, характер, інтенсивність. Соціально-комунікативна активність підлітків розглянута трьома великими блоками: стійкі внутрішньо-особистісні переконання, які формуються у процесі розвитку і виховання, активної взаємодії особистості з навколишнім світом і характеризують її як суспільну істоту, забезпечуючи її самоцінність як індивідуальності; сам процес діяльності та умови і фактори ситуації, в якій діє індивід. Творчий потенціал розглянуто, як цілісну якість людини, соціальної за своєю сутністю, що виникає в процесі соціалізації та проявляється у творчій активності людини. Проаналізовано загальні характеристики прояву творчого потенціалу у формуванні соціальної активності підлітків. Індекс рубрикатора НБУВ: Ч421.220
Рубрики:
Шифр НБУВ: Ж29126:Філос.Псих.Пед. Пошук видання у каталогах НБУВ Додаткова інформація про автора(ів) публікації: (cписок формується автоматично, до списку можуть бути включені персоналії з подібними іменами або однофамільці) Якщо, ви не знайшли інформацію про автора(ів) публікації, маєте бажання виправити або відобразити більш докладну інформацію про науковців України запрошуємо заповнити "Анкету науковця"
|