Ковальчук І. В. Вербальні та невербальні засоби маркування товарів у сучасному англомовному комунікативному просторі : автореф. дис. ... канд. філол. наук : 10.02.04 / І. В. Ковальчук; Київ. нац. ун-т ім. Т. Шевченка. - Київ, 2016. - 20 c. - укp.Висвітлено різновид рекламного дискурсу - маркування товарів (МТ) на упаковці. Доведено, що особливості сучасного комунікативного простору визначають якісні та кількісні зміни усіх складників комунікативного процесу, що відбивається на семантичному, прагматичному, структурному й експресивно-оцінному рівні МТ на упаковці. Проаналізовано структурні та функціонально-комунікативні елементи МТ на упаковці, внаслідок чого виокремлено обов'язкові та факультативні, описові та розповідні елементи. Описано домінантні комунікативні стратегії і тактики, які формуються під впливом інтенцій виробника (стратегії презентації) та під впливом інтенцій держави (стратегія інформування, стратегія застереження). З’ясовано, що МТ є текст з частковою креолізацією завдяки поєднанню вербальних і невербальних елементів. Визначено способи конвергенції інформації, семантичне навантаження й роль елементів різних семіотичних систем, значення візуалізації, ефективність використання асоціативного та виражального потенціалу шрифту та кольору. Індекс рубрикатора НБУВ: Ш143.21-716
Рубрики:
Шифр НБУВ: РА421567 Пошук видання у каталогах НБУВ Додаткова інформація про автора(ів) публікації: (cписок формується автоматично, до списку можуть бути включені персоналії з подібними іменами або однофамільці) Якщо, ви не знайшли інформацію про автора(ів) публікації, маєте бажання виправити або відобразити більш докладну інформацію про науковців України запрошуємо заповнити "Анкету науковця"
|