![](/irbis_nbuv/images/db_navy.gif) Книжкові видання та компакт-диски ![](/irbis_nbuv/images/db_navy.gif) Журнали та продовжувані видання ![](/irbis_nbuv/images/db_navy.gif) Автореферати дисертацій ![](/irbis_nbuv/images/db_navy.gif) Реферативна база даних ![](/irbis_nbuv/images/db_navy.gif) Наукова періодика України ![](/irbis_nbuv/images/db_navy.gif) Тематичний навігатор ![](/irbis_nbuv/images/db_navy.gif) Авторитетний файл імен осіб
|
Пошуковий запит: (<.>ID=REF-0000641326<.>) |
Загальна кількість знайдених документів : 1
|
Вихрущ В. О. Навчальний діалог у контексті вітчизняної початкової освіти другої половини XX - початку XXI століття : [монографія] / В. О. Вихрущ, А. А. Пушинська. - Тернопіль : Крок, 2016. - 348 c. - Бібліогр.: с. 289-318 - укp.Розкрито проблеми діалогізації як методологічного підходу в історико-педагогічному контексті вітчизняної початкової освіти другої половини XX - початку XXI ст., специфіку еволюційних змін дидактичного феномена "навчальний діалог" в часи реформування системи вітчизняної освіти в цілому та початкової ланки, зокрема. Досліджено особливості історико-педагогічного розвитку ідеї діалогізації на виокремлених етапах, теорію і практику впровадження навчального діалогу у процес навчання вітчизняної початкової школи. Суб'єктивізацію діяльності учня й учителя вивчено як об'єктивну потребу сучасної дидактики. На основі системного підходу виокремлено інноваційну складову навчального діалогу в початковій ланці вітчизняної освіти як підгрунтя для докорінних змін у відповідь на виклики демократичного суспільства. Індекс рубрикатора НБУВ: Ч33(4УКР)6
Рубрики:
Шифр НБУВ: ВА809463 Пошук видання у каталогах НБУВ Додаткова інформація про автора(ів) публікації: (cписок формується автоматично, до списку можуть бути включені персоналії з подібними іменами або однофамільці) ![](/irbis_nbuv/images/info.png) Якщо, ви не знайшли інформацію про автора(ів) публікації, маєте бажання виправити або відобразити більш докладну інформацію про науковців України запрошуємо заповнити "Анкету науковця"
|
|
|