РЕФЕРАТИВНА БАЗА ДАНИХ "УКРАЇНІКА НАУКОВА"
Abstract database «Ukrainica Scientific»


Бази даних


Реферативна база даних - результати пошуку


Вид пошуку
Пошуковий запит: (<.>ID=REF-0000641326<.>)
Загальна кількість знайдених документів : 1

Вихрущ В. О. 
Навчальний діалог у контексті вітчизняної початкової освіти другої половини XX - початку XXI століття : [монографія] / В. О. Вихрущ, А. А. Пушинська. - Тернопіль : Крок, 2016. - 348 c. - Бібліогр.: с. 289-318 - укp.

Розкрито проблеми діалогізації як методологічного підходу в історико-педагогічному контексті вітчизняної початкової освіти другої половини XX - початку XXI ст., специфіку еволюційних змін дидактичного феномена "навчальний діалог" в часи реформування системи вітчизняної освіти в цілому та початкової ланки, зокрема. Досліджено особливості історико-педагогічного розвитку ідеї діалогізації на виокремлених етапах, теорію і практику впровадження навчального діалогу у процес навчання вітчизняної початкової школи. Суб'єктивізацію діяльності учня й учителя вивчено як об'єктивну потребу сучасної дидактики. На основі системного підходу виокремлено інноваційну складову навчального діалогу в початковій ланці вітчизняної освіти як підгрунтя для докорінних змін у відповідь на виклики демократичного суспільства.


Індекс рубрикатора НБУВ: Ч33(4УКР)6

Рубрики:

Шифр НБУВ: ВА809463 Пошук видання у каталогах НБУВ 
Додаткова інформація про автора(ів) публікації:
(cписок формується автоматично, до списку можуть бути включені персоналії з подібними іменами або однофамільці)
  Якщо, ви не знайшли інформацію про автора(ів) публікації, маєте бажання виправити або відобразити більш докладну інформацію про науковців України запрошуємо заповнити "Анкету науковця"
 
Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського
Відділ наукового формування національних реферативних ресурсів
Інститут проблем реєстрації інформації НАН України

Всі права захищені © Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського