Книжкові видання та компакт-диски Журнали та продовжувані видання Автореферати дисертацій Реферативна база даних Наукова періодика України Тематичний навігатор Авторитетний файл імен осіб
|
Пошуковий запит: (<.>ID=REF-0000641489<.>) |
Загальна кількість знайдених документів : 1
|
Маркетинг і менеджмент в системі національних і світових економічних інтересів : матеріали II міжнар. наук.-практ. інтернет-конф., 20 січ. 2017 р. / ред.: С. В. Маловичко, О. В. Булгакова, Ю. Г. Бочарова; Донец. нац. ун-т економіки і торгівлі ім. М. Туган-Барановського, Europ. wyźsza szkola biznesu, Wyższa szkola zarządzania ochroną pracy w Katowicach, Wyźsza szkoła hotelarstwa i gastronomii, Escola universitària salesiana de sarrià, INSA business, marketing & communication school. - Кривий Ріг : Чернявський Д. О. : ДонНУЕТ ім. М. Туган-Барановича, 2017. - 265 c. - укp.Розкрито теоретико-методологічні та практичні засади маркетингу і менеджменту в системі національних і світових економічних інтересів. Виявлено тенденції спрямовані на з’ясування розвитку концепції управління конкурентоспроможністю підприємств за умов маркетингової орієнтації. Висвітлено особливості маркетингу за умов світового економічного розвитку, теоретичних і прикладних основ фінансового менеджменту. Окреслено нові перспективи сучасного менеджменту в нестабільному зовнішньому середовищі. Охарактеризовано становлення і розвиток сучасної концепції глобального менеджменту. Індекс рубрикатора НБУВ: У529.0-211.1 я431 + У529.0-212.1 я431
Рубрики:
Шифр НБУВ: ВА810087 Пошук видання у каталогах НБУВ
Якщо, ви не знайшли інформацію про автора(ів) публікації, маєте бажання виправити або відобразити більш докладну інформацію про науковців України запрошуємо заповнити "Анкету науковця"
|
|
|