РЕФЕРАТИВНА БАЗА ДАНИХ "УКРАЇНІКА НАУКОВА"
Abstract database «Ukrainica Scientific»


Бази даних


Реферативна база даних - результати пошуку


Вид пошуку
Пошуковий запит: (<.>ID=REF-0000641556<.>)
Загальна кількість знайдених документів : 1

Romanenko Ye. O. 
The essence and specifics of the services marketing system in the mechanisms of public administration = Сутність та особливості системи маркетингу послуг у механізмах державного управління / Ye. O. Romanenko, I. V. Chaplay // Актуал. проблеми економіки. - 2016. - № 12. - С. 81-89. - Бібліогр.: 88 назв. - англ.

Розроблено теоретико-методологічні засади організації системи маркетингу послуг (СМП) у механізмах державного управління. Розкрито сутність і визначено поняття "СМП". Проаналізовано принципи, функції та структури СМП у державному управлінні. Досліджено особливості СМП у механізмах державного управління, запропоновано її модель, яку призначено для формування оптимальних відношень між її елементами та окреслено ключові напрями її подальшої трансформації. Сформульовано основні суперечності, які покликані розв'язувати СМП у механізмах державного управління.


Індекс рубрикатора НБУВ: У9(4УКР)442.0-211.1

Рубрики:

Шифр НБУВ: Ж23291 Пошук видання у каталогах НБУВ 
Повний текст  Наукова періодика України 
  Якщо, ви не знайшли інформацію про автора(ів) публікації, маєте бажання виправити або відобразити більш докладну інформацію про науковців України запрошуємо заповнити "Анкету науковця"
 
Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського
Відділ наукового формування національних реферативних ресурсів
Інститут проблем реєстрації інформації НАН України

Всі права захищені © Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського