Romanenko Ye. O. The essence and specifics of the services marketing system in the mechanisms of public administration = Сутність та особливості системи маркетингу послуг у механізмах державного управління / Ye. O. Romanenko, I. V. Chaplay // Актуал. проблеми економіки. - 2016. - № 12. - С. 81-89. - Бібліогр.: 88 назв. - англ.Розроблено теоретико-методологічні засади організації системи маркетингу послуг (СМП) у механізмах державного управління. Розкрито сутність і визначено поняття "СМП". Проаналізовано принципи, функції та структури СМП у державному управлінні. Досліджено особливості СМП у механізмах державного управління, запропоновано її модель, яку призначено для формування оптимальних відношень між її елементами та окреслено ключові напрями її подальшої трансформації. Сформульовано основні суперечності, які покликані розв'язувати СМП у механізмах державного управління. Індекс рубрикатора НБУВ: У9(4УКР)442.0-211.1
Рубрики:
Шифр НБУВ: Ж23291 Пошук видання у каталогах НБУВ
Повний текст Наукова періодика України
![](/irbis_nbuv/images/info.png) Якщо, ви не знайшли інформацію про автора(ів) публікації, маєте бажання виправити або відобразити більш докладну інформацію про науковців України запрошуємо заповнити "Анкету науковця"
|