Жалдак Г. П. Маркетингові стандарти підприємств і ВНЗ: Україна та ЄС / Г. П. Жалдак, Л. М. Шульгіна // Проблеми економіки. - 2016. - № 4. - С. 28-34. - Бібліогр.: 14 назв. - укp.Розглянуто маркетингові стандарти підприємств і ВНЗ: Україна та ЄС. Визначено основні складові формування маркетингових стандартів у нашій державі та країнах Євросоюзу, систематизовано деякі законодавчі обмеження реклами в певних країнах ЄС. Визначено особливості стандартів ЄС. Мета роботи - вивчення європейських маркетингових стандартів, визначення рівня їх пристосування до національних, збір даних щодо ефективності поширення маркетингових стандартів на ВНЗ, забезпечення якісної освіти та налагодження співпраці з європейськими ВНЗ-партнерами. Для Європейської інтеграції важливе загальне розуміння відповідності якості навчання, використання гармонізованих підходів і критеріїв оцінювання. Більшість вітчизняних організацій мають ряд труднощів, пов'язаних із нерозробленою системою показників, орієнтованою на клієнта й інші зацікавлені сторони. Використання маркетингових стандартів ЄС надає вітчизняній економіці відповідний вектор розвитку та відкриває нові конкурентні можливості. Індекс рубрикатора НБУВ: У9(4УКР)290-211.1 + У9(4УКР)497.40-211.1
Рубрики:
Шифр НБУВ: Ж100602 Пошук видання у каталогах НБУВ Повний текст Наукова періодика України Додаткова інформація про автора(ів) публікації: (cписок формується автоматично, до списку можуть бути включені персоналії з подібними іменами або однофамільці) Якщо, ви не знайшли інформацію про автора(ів) публікації, маєте бажання виправити або відобразити більш докладну інформацію про науковців України запрошуємо заповнити "Анкету науковця"
|