Гринько О. В. Особливості маркетингового менеджменту будівельних підприємств / О. В. Гринько, А. О. Шанда // Економіка і регіон. - 2016. - № 6. - С. 76-82. - Бібліогр.: 15 назв. - укp.
Проаналізовано сучасний стан маркетингового менеджменту будівельних підприємств України. Відображено авторський підхід до визначення змісту будівельної продукції як товару. Узагальнено напрями сучасного маркетингового менеджменту та запропоновано пропозиції щодо вдосконалення маркетингового менеджменту будівельного підприємства. Розроблено алгоритм аналізу ефективності маркетингового менеджменту реального будівельного підприємства.
Шифр НБУВ: Ж24790Пошук видання у каталогах НБУВ Повний текст Наукова періодика УкраїниДодаткова інформація про автора(ів) публікації: (cписок формується автоматично, до списку можуть бути включені персоналії з подібними іменами або однофамільці)
Якщо, ви не знайшли інформацію про автора(ів) публікації, маєте бажання виправити або відобразити більш докладну інформацію про науковців України запрошуємо заповнити "Анкету науковця"