РЕФЕРАТИВНА БАЗА ДАНИХ "УКРАЇНІКА НАУКОВА"
Abstract database «Ukrainica Scientific»


Бази даних


Реферативна база даних - результати пошуку


Вид пошуку
Пошуковий запит: (<.>ID=REF-0000642364<.>)
Загальна кількість знайдених документів : 1

Арбузов М. А. 
Експериментальні дослідження взаємодії колії та рухомого складу в межах з'їзду / М. А. Арбузов, О. М. Патласов, С. О. Токарєв // Наука та прогрес трансп. Вісн. Дніпропетр. нац. ун-ту залізн. трансп. ім. акад. В. Лазаряна. - 2016. - № 5. - С. 64-78. - Бібліогр.: 16 назв. - укp.

Зазначено, що останнім часом у мережі залізниць України все більшу увагу приділяють випадкам порушення в утриманні стрілочних з'їздів, які можуть призвести до погіршення умов безпеки руху поїздів. Такі порушення, зазвичай, з'являються в результаті неточності під час розбивки та укладання з'їзду, а також бувають наслідком дії рухомого складу і температурних сил. Поява геометричних нерівностей також може бути спровокована порушенням епюри розкладки залізобетонних брусів у захрестовинній частині з'їзду при міжколійї менше 5,3 м. Тому в роботі потрібно проаналізувати вплив наявності відхилень від епюри розкладки брусів та геометричних нерівностей на умови взаємодії колії та рухомого складу, враховуючи результати експериментальних досліджень. Також треба встановити зв'язок між напружено-деформованим станом (НДС) колії в зонах укладання вкорочених брусів. Дослідження впливу відхилень від епюри розкладки брусів та геометричних нерівностей на умови взаємодії колії та рухомого складу проведено шляхом проведення теоретичних розрахунків та експериментальних випробувань. Для проведення експериментальних досліджень обрано дослідну ділянку на коліях незагального користування ТОВ з II "Трансінвестсервіс", яка відповідала необхідним умовам в рамках науково-дослідної роботи. Одержано розподіл напружень та сил, що діють на колію в залежності від швидкості руху дослідного рухомого складу. Одержано дані стосовно впливу геометричних параметрів бруса на його НДС. Вперше проведено оцінювання впливу рухомого складу (за наявності геометричних нерівностей та несиметрично вкорочених брусів у межах з'єднувальної частини стрілкового з'їзду) на НДС верхньої будови колії (ВБК) у вказаній зоні. Проведено порівняння результатів для ділянки зі звичайними брусами та вкороченими. На основі одержаних експериментальних даних встановлено, що за швидкостей руху рухомого складу до 40 км/год НДС ВБК в захрестовинній частині стрілочного з'їзду відповідає умовам міцності та стійкості. Одержані результати можна застосувати для апробації математичних моделей та теоретичних досліджень щодо розробки нормативів утримання стрілкового з'їзду. Рівень одержаних вертикальних, бокових сил та напружень практично не залежить від наявності вкороченої частини брусів, укладених в з'їзд.


Індекс рубрикатора НБУВ: О22-015.2 + О211-082.1/9

Рубрики:

Шифр НБУВ: Ж72605 Пошук видання у каталогах НБУВ 
Повний текст  Наукова періодика України 
Додаткова інформація про автора(ів) публікації:
(cписок формується автоматично, до списку можуть бути включені персоналії з подібними іменами або однофамільці)
  Якщо, ви не знайшли інформацію про автора(ів) публікації, маєте бажання виправити або відобразити більш докладну інформацію про науковців України запрошуємо заповнити "Анкету науковця"
 
Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського
Відділ наукового формування національних реферативних ресурсів
Інститут проблем реєстрації інформації НАН України

Всі права захищені © Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського