РЕФЕРАТИВНА БАЗА ДАНИХ "УКРАЇНІКА НАУКОВА"
Abstract database «Ukrainica Scientific»


Бази даних


Реферативна база даних - результати пошуку


Вид пошуку
Пошуковий запит: (<.>ID=REF-0000642469<.>)
Загальна кількість знайдених документів : 1

Савицька Н. Л. 
Підприємницький маркетинг у соціальній мережі Instagram / Н. Л. Савицька, К. В. Полевич // Бізнес Інформ. - 2016. - № 11. - С. 419-424. - Бібліогр.: 17 назв. - укp.

Мета роботи - визначення теоретичних засад і практичного інструментарію підприємницького маркетингу в сучасному ритейлі на платформі соціальної мережі Instagram. Результати проведених досліджень надають змогу стверджувати, що основою стратегією і тактикою поведінки на ринку малих підприємств та сучасних стартапів виступає підприємницький маркетинг. Сучасний ринок онлайн-ритейлу склався як монополістично-конкурентний, що зумовлює діяльність на ньому як великих гравців ринку, так і середніх, і дрібних у трьох секторах: В2В, В2С, С2С. Практика бізнесу використовує соцмережі для підтримки конкурентних переваг офлайн-торгівлі, як комунікаційний канал для залучення, утримання та лояльності покупців. Розвиток основних функцій Instagram надає змогу бізнесу застосовувати його медіа-ресурси задля позиціонування на ринку та просування продукції.


Індекс рубрикатора НБУВ: У9(4УКР)291.9 ф

Рубрики:

Шифр НБУВ: Ж14572 Пошук видання у каталогах НБУВ 
Повний текст  Наукова періодика України 
Додаткова інформація про автора(ів) публікації:
(cписок формується автоматично, до списку можуть бути включені персоналії з подібними іменами або однофамільці)
  Якщо, ви не знайшли інформацію про автора(ів) публікації, маєте бажання виправити або відобразити більш докладну інформацію про науковців України запрошуємо заповнити "Анкету науковця"
 
Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського
Відділ наукового формування національних реферативних ресурсів
Інститут проблем реєстрації інформації НАН України

Всі права захищені © Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського