Черненко О. В. Архітектоніка маркетингової інформаційної системи в умовах інформаційно-комунікативного середовища / О. В. Черненко // Бізнес Інформ. - 2016. - № 11. - С. 433-440. - Бібліогр.: 27 назв. - укp.Мета роботи - дослідження особливостей маркетингового інформаційного забезпечення підприємства, яке функціонує в інформаційно-комунікативному середовищі. Виділено фактори, під впливом яких інформаційні процеси на підприємстві зазнають значних змін: збільшення обсягів інформації, розвиток мережевих комунікаційних каналів, збільшення кількості термінальних пристроїв, розвиток хмарних обчислень, поширення технологій інтелектуального аналізу даних, розвиток ринку маркетингових технологій. Запропоновано архітектоніку маркетингової інформаційної системи (МІС), яка є адаптованою до особливостей нового середовища та надає змогу простежити процес утворення, природу та напрямки руху інформації. Зокрема, в структурі МІС було виділено комунікаційну шину, яка пов'язує між собою всі інші елементи системи, а також забезпечує її зв'язок із зовнішнім середовищем та виконує функції пошуку, одержання, переміщення та розподілення даних та інформації. Перспективами подальших досліджень є розроблення організаційно-економічного механізму реформування МІС промислового підприємства. Індекс рубрикатора НБУВ: У9(4УКР)290-211.1 ф
Рубрики:
Шифр НБУВ: Ж14572 Пошук видання у каталогах НБУВ Повний текст Наукова періодика України Додаткова інформація про автора(ів) публікації: (cписок формується автоматично, до списку можуть бути включені персоналії з подібними іменами або однофамільці) Якщо, ви не знайшли інформацію про автора(ів) публікації, маєте бажання виправити або відобразити більш докладну інформацію про науковців України запрошуємо заповнити "Анкету науковця"
|