Бабич І. О. Тексти фізичного змісту як дидактичний засіб в методичній системі навчання учнів суспільно-гуманітарного профілю / І. О. Бабич, І. Ю. Слободянюк // Фіз.-мат. освіта. - 2016. - № 4. - С. 17-20. - Бібліогр.: 6 назв. - укp.Описано методичні прийоми використання текстів фізичного змісту як дидактичного засобу для учнів суспільно-гуманітарного профілю. Проаналізовано дефініцію "текст фізичного змісту", його особливості та практичну реалізацію під час навчання фізики. Узагальнено вимоги до роботи з інформацією, яка представляється в тексті фізичного змісту. Встановлено, що перераховані уміння спрямовані на виявлення розуміння суті інформації, що розміщена в тексті, її перекодування та аналізу на підставі знань і умінь, які формуються в курсі фізики. Надано перелік умінь, які формуються в учнів у процесі опрацювання текстів із науковою інформацією та, фізичною зокрема. Наведено приклад тексту, що містить інформацію про фізичні фактори забруднення навколишнього середовища або їх вплив на живі організми і людину та завдання до нього, які спрямовані на формування умінь працювати з текстом. Зокрема, завдання до текстів можуть перевіряти розуміння інформації, наданої в тексті, розуміння суті фізичних термінів, що використовуються в тексті, уміння оцінювати ступінь впливу описаних у тексті фізичних факторів на забруднення навколишнього середовища тощо. Індекс рубрикатора НБУВ: В3 р(4УКР)2-252
Рубрики:
Шифр НБУВ: Ж101424 Пошук видання у каталогах НБУВ Повний текст Наукова періодика України Додаткова інформація про автора(ів) публікації: (cписок формується автоматично, до списку можуть бути включені персоналії з подібними іменами або однофамільці) Якщо, ви не знайшли інформацію про автора(ів) публікації, маєте бажання виправити або відобразити більш докладну інформацію про науковців України запрошуємо заповнити "Анкету науковця"
|