Муравський С. А. Формування предметної компетентності студентів у процесі вивчення фізики у вищих навчальних закладах / С. А. Муравський // Фіз.-мат. освіта. - 2016. - № 4. - С. 95-99. - Бібліогр.: 5 назв. - укp.Розглянуто особливості використання компетентністного підходу в процесі викладання фізики у вищих навчальних закладах, який передбачає засвоєння студентами різного роду знань, умінь, навичок, що надасть можливість їм у майбутньому діяти ефективно в ситуаціях професійного, особистого та суспільного життя. Описано різницю між традиційними підходами і компетентністним, між компетенцією і компетентністю, наведено основні структурні елементи компетентності. Розглянуто шляхи формування предметної компетентності, яка виступає як здатність застосування студентами вивчених формул, законів і явищ, при вирішенні поставлених завдань і використання знань в життєвих ситуаціях. Запропоновано з власного досвіду роботи рівні формування предметної компетентності, які досягаються в процесі складання та розв'язування фізичних задач. Індекс рубрикатора НБУВ: В3 р(4УКР)3-252
Рубрики:
Шифр НБУВ: Ж101424 Пошук видання у каталогах НБУВ
Повний текст Наукова періодика України Додаткова інформація про автора(ів) публікації: (cписок формується автоматично, до списку можуть бути включені персоналії з подібними іменами або однофамільці) ![](/irbis_nbuv/images/info.png) Якщо, ви не знайшли інформацію про автора(ів) публікації, маєте бажання виправити або відобразити більш докладну інформацію про науковців України запрошуємо заповнити "Анкету науковця"
|