Согорін А. А. Реклама як засіб патріотичного виховання (за результатами масового та експертного опитувань) / А. А. Согорін // Укр. соціум. - 2016. - № 4. - С. 134-139. - Бібліогр.: 7 назв. - укp.Досліджено потенціал реклами як засобу патріотичного виховання у сучасному українському суспільстві. За результатами власного соціологічного дослідження зроблено такі висновки: реклама стала частиною культури, вона виконує багато різних соціальних функцій. Як один з агентів соціалізації, реклама містить у собі механізм виховного впливу, тобто може стати транслятором патріотичних цінностей. З огляду на необхідність пошуку інноваційних підходів до патріотичного виховання суспільства, актуальними є можливості державної політики в галузі реклами, політики різних органів саморегулювання. Індекс рубрикатора НБУВ: Ч620.1 + С5*676.2 + С5*425*332.1-723.51
Рубрики:
Шифр НБУВ: Ж24215 Пошук видання у каталогах НБУВ Повний текст Наукова періодика України Додаткова інформація про автора(ів) публікації: (cписок формується автоматично, до списку можуть бути включені персоналії з подібними іменами або однофамільці) Якщо, ви не знайшли інформацію про автора(ів) публікації, маєте бажання виправити або відобразити більш докладну інформацію про науковців України запрошуємо заповнити "Анкету науковця"
|