РЕФЕРАТИВНА БАЗА ДАНИХ "УКРАЇНІКА НАУКОВА"
Abstract database «Ukrainica Scientific»


Бази даних


Реферативна база даних - результати пошуку


Вид пошуку
Пошуковий запит: (<.>ID=REF-0000643188<.>)
Загальна кількість знайдених документів : 1

Zaitseva О. I. 
Use of marketing technologies as an intangible asset in the context of business efficiency = Використання маркетингових технологій як нематеріальних активів в контексті забезпечення результативності бізнесу / О. I. Zaitseva, S. V. Nechaev // Наук. вісн. Полісся. - 2016. - Вип. 4. - С. 329-334. - Бібліогр.: 8 назв. - англ.

Досліджено еволюцію брендінгу за типами економіки з використанням міждисциплінарної методології, визначено активні маркетингові технології управління споживчою поведінкою і запропоновано напрямки їх застосування в контексті забезпечення результативності бізнесу.


Індекс рубрикатора НБУВ: У010.322 + У9(4УКР)211.1

Рубрики:

Шифр НБУВ: Ж73620 Пошук видання у каталогах НБУВ 
Повний текст  Наукова періодика України 
  Якщо, ви не знайшли інформацію про автора(ів) публікації, маєте бажання виправити або відобразити більш докладну інформацію про науковців України запрошуємо заповнити "Анкету науковця"
 
Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського
Відділ наукового формування національних реферативних ресурсів
Інститут проблем реєстрації інформації НАН України

Всі права захищені © Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського