Zaitseva О. I. Use of marketing technologies as an intangible asset in the context of business efficiency = Використання маркетингових технологій як нематеріальних активів в контексті забезпечення результативності бізнесу / О. I. Zaitseva, S. V. Nechaev // Наук. вісн. Полісся. - 2016. - Вип. 4. - С. 329-334. - Бібліогр.: 8 назв. - англ.
Досліджено еволюцію брендінгу за типами економіки з використанням міждисциплінарної методології, визначено активні маркетингові технології управління споживчою поведінкою і запропоновано напрямки їх застосування в контексті забезпечення результативності бізнесу.
Якщо, ви не знайшли інформацію про автора(ів) публікації, маєте бажання виправити або відобразити більш докладну інформацію про науковців України запрошуємо заповнити "Анкету науковця"