Майовець Є. Й. Маркетинг: теорія та методологія : навч. посіб. / Є. Й. Майовець; Львів. нац. ун-т ім. І. Франка. - Львів : ЛНУ ім. І. Франка, 2015. - 449 c. - Бібліогр.: с. 440-449 - укp.Розкрито основні теорії та методології маркетингу. Проаналізовано особливості маркетингу у системі підприємницької діяльності. Висвітлено питання маркетингового планування, організації та контролю, теорії маркетингових досліджень. Розглянуто теорію сегментування ринку, позиціювання та виявлення конкурентних переваг. Охарактеризовано поведінку покупців на споживчих і ділових ринках. Проаналізовано основні питання товару у системі маркетингу, товарної політики фірми, маркетингу у сфері послуг. Розкрито особливості ціни в механізмі ринкової економіки, системи цін, класифікації та порядку їх встановлення. Висвітлено проблеми політики ціноутворення та ролі даржави, вибору каналів розподілу товарів і послуг, маркетингової логістики у сфері розподілу, стратегії розподілу у торгівлі. Досліджено питання реклами у системі маркетингових комунікацій, комунікації в системі управління збутом та особливих маркетингових комунікацій. Індекс рубрикатора НБУВ: У010.322 я73 + У9(4УКР)211.1 в я73
Рубрики:
Шифр НБУВ: ВА803280 Пошук видання у каталогах НБУВ Додаткова інформація про автора(ів) публікації: (cписок формується автоматично, до списку можуть бути включені персоналії з подібними іменами або однофамільці) Якщо, ви не знайшли інформацію про автора(ів) публікації, маєте бажання виправити або відобразити більш докладну інформацію про науковців України запрошуємо заповнити "Анкету науковця"
|