РЕФЕРАТИВНА БАЗА ДАНИХ "УКРАЇНІКА НАУКОВА"
Abstract database «Ukrainica Scientific»


Бази даних


Реферативна база даних - результати пошуку


Вид пошуку
Пошуковий запит: (<.>ID=REF-0000644575<.>)
Загальна кількість знайдених документів : 1

Тенденції розвитку маркетингу в Україні: функціональний підхід : монографія / Є. Й. Майовець, О. С. Сенишин, Т. М. Кушнір, І. З. Гнилякевич-Проць, І. В. Городняк, А. В. Сохецька; ред.: Є. Й. Майовець; Львів. нац. ун-т ім. І. Франка. - Львів : ЛНУ ім. І. Франка, 2016. - 260 c. - Бібліогр.: с. 247-260 - укp.

Досліджено маркетингові питання продовольчої безпеки в Україні, її кількісні та якісні параметри та роль маркетингу в розв'язанні комплексу нагальних завдань. Проаналізовано функціональні підходи з вивчення інститутів маркетингової діяльності, типологію споживчої поведінки домогосподарств, їх чинники. Розглянуто сучасні засоби маркетингових комунікацій у нашій державі, проблеми комунікативної політики фінансового інституту. Акцентовано увагу звернуто на функціонування інститутів культури за сьогоднішніх ринкових умов і особливості використання маркетингових принципів у сфері культури.


Індекс рубрикатора НБУВ: У9(4УКР)211.1

Рубрики:

Шифр НБУВ: ВА809923 Пошук видання у каталогах НБУВ 
Додаткова інформація про автора(ів) публікації:
(cписок формується автоматично, до списку можуть бути включені персоналії з подібними іменами або однофамільці)
  Якщо, ви не знайшли інформацію про автора(ів) публікації, маєте бажання виправити або відобразити більш докладну інформацію про науковців України запрошуємо заповнити "Анкету науковця"
 
Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського
Відділ наукового формування національних реферативних ресурсів
Інститут проблем реєстрації інформації НАН України

Всі права захищені © Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського