Тенденції розвитку маркетингу в Україні: функціональний підхід : монографія / Є. Й. Майовець, О. С. Сенишин, Т. М. Кушнір, І. З. Гнилякевич-Проць, І. В. Городняк, А. В. Сохецька; ред.: Є. Й. Майовець; Львів. нац. ун-т ім. І. Франка. - Львів : ЛНУ ім. І. Франка, 2016. - 260 c. - Бібліогр.: с. 247-260 - укp.Досліджено маркетингові питання продовольчої безпеки в Україні, її кількісні та якісні параметри та роль маркетингу в розв'язанні комплексу нагальних завдань. Проаналізовано функціональні підходи з вивчення інститутів маркетингової діяльності, типологію споживчої поведінки домогосподарств, їх чинники. Розглянуто сучасні засоби маркетингових комунікацій у нашій державі, проблеми комунікативної політики фінансового інституту. Акцентовано увагу звернуто на функціонування інститутів культури за сьогоднішніх ринкових умов і особливості використання маркетингових принципів у сфері культури. Індекс рубрикатора НБУВ: У9(4УКР)211.1
Рубрики:
Шифр НБУВ: ВА809923 Пошук видання у каталогах НБУВ Додаткова інформація про автора(ів) публікації: (cписок формується автоматично, до списку можуть бути включені персоналії з подібними іменами або однофамільці) Якщо, ви не знайшли інформацію про автора(ів) публікації, маєте бажання виправити або відобразити більш докладну інформацію про науковців України запрошуємо заповнити "Анкету науковця"
|