Прикладні соціально-комунікаційні технології: теорія та практика : монографія / І. Г. Абрамова, В. В. Березенко, І. С. Бондаренко, О. О. Семенець, К. О. Доценко1; ред.: В. М. Манакін; Запоріз. нац. ун-т. - Запоріжжя : Запоріз. нац. ун-т, 2016. - 331 c. - Бібліогр.: с. 300-331 - укp.Розглянуто теоретичні засади і практичні аспекти використання прикладних соціально-комунікаційних технологій. Проаналізовано соціально-комунікаційні технології в галузі PR та реклами, технології конструювання реальності в ЗМІ. Розкрито питання розробки політичних брендів, використання PR-технологій у сфері культурно-масових заходів, репрезентації транснаціональних рекламних холдингів в Україні. Досліджено співвідношення вербальних і візуальних компонентів у рекламі. Увагу приділено психоманіпуляціям у політичній рекламі, дискурсивним практикам мас-медіа, плануванню та реалізації рекламних кампаній у сфері освітніх послуг. Індекс рубрикатора НБУВ: Ч62 в05 я43
Рубрики:
Шифр НБУВ: ВА809767 Пошук видання у каталогах НБУВ Додаткова інформація про автора(ів) публікації: (cписок формується автоматично, до списку можуть бути включені персоналії з подібними іменами або однофамільці) Якщо, ви не знайшли інформацію про автора(ів) публікації, маєте бажання виправити або відобразити більш докладну інформацію про науковців України запрошуємо заповнити "Анкету науковця"
|