РЕФЕРАТИВНА БАЗА ДАНИХ "УКРАЇНІКА НАУКОВА"
Abstract database «Ukrainica Scientific»


Бази даних


Реферативна база даних - результати пошуку


Вид пошуку
Пошуковий запит: (<.>ID=REF-0000644632<.>)
Загальна кількість знайдених документів : 1

Жарська І. О. 
Інтерактивні методи навчання в маркетингу : навч. посіб. / І. О. Жарська; Одес. нац. екон. ун-т. - Одеса : Атлант, 2017. - 199 c. - Бібліогр.: с. 194-199 - укp.

Висвітлено основні методи інтерактивного навчання, які використовуються для підготовки фахівців з маркетингу. Охарактеризовано метод Case Study і описано кейси з методичними рекомендаціями до них. Розглянуто досвід Одеського національного економічного університету зі створення навчального промислового підприємства. Наведено числові дані маркетингової частини інформаційної бази проекту. Подано комплекс взаємопов'язаних завдань та рекомендації до виконання кожного з них.


Індекс рубрикатора НБУВ: У9(4УКР)211.1 р3 я73

Рубрики:

Шифр НБУВ: ВА810729 Пошук видання у каталогах НБУВ 
Додаткова інформація про автора(ів) публікації:
(cписок формується автоматично, до списку можуть бути включені персоналії з подібними іменами або однофамільці)
  Якщо, ви не знайшли інформацію про автора(ів) публікації, маєте бажання виправити або відобразити більш докладну інформацію про науковців України запрошуємо заповнити "Анкету науковця"
 
Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського
Відділ наукового формування національних реферативних ресурсів
Інститут проблем реєстрації інформації НАН України

Всі права захищені © Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського