Книжкові видання та компакт-диски Журнали та продовжувані видання Автореферати дисертацій Реферативна база даних Наукова періодика України Тематичний навігатор Авторитетний файл імен осіб
|
Пошуковий запит: (<.>ID=REF-0000644710<.>) |
Загальна кількість знайдених документів : 1
|
Парадигма креативного менеджменту в глобальній економіці : [колект.] монографія / Д. Г. Лук'яненко, О. С. Дорошенко, Т. О. Галахова, М. О. Бурмака, О. Д. Лук'яненко; ред.: Д. Г. Лук'яненко ; ДВНЗ "Київ. нац. екон. ун-т ім. В. Гетьмана". - Київ : КНЕУ, 2016. - 231 c. - Бібліогр.: с. 195-208 - укp.У глобальній парадигмі економічного розвитку XXI ст. висвітлено тенденцію його креативізації. Окреслено структурну конфігурацію креативного сектору глобальної економіки. Досліджено креативний контекст сучасної теорії управління та бізнес-практики. Виявлено креативно-інноваційну мотивацію менеджменту міжнародних компаній, оцінено значущість його креативних інструментів. Обгрунтовано доцільність створення екосистеми креативного менеджменту за рахунок упровадження відповідних корпоративних цінностей, а також необхідність інституціональної та корпоративної імплементації креативних підходів в управлінні. Індекс рубрикатора НБУВ: У50-55-212.1 + У9(4УКР)0-55-212.1
Рубрики:
Шифр НБУВ: ВА810942 Пошук видання у каталогах НБУВ Додаткова інформація про автора(ів) публікації: (cписок формується автоматично, до списку можуть бути включені персоналії з подібними іменами або однофамільці) Якщо, ви не знайшли інформацію про автора(ів) публікації, маєте бажання виправити або відобразити більш докладну інформацію про науковців України запрошуємо заповнити "Анкету науковця"
|
|
|