РЕФЕРАТИВНА БАЗА ДАНИХ "УКРАЇНІКА НАУКОВА"
Abstract database «Ukrainica Scientific»


Бази даних


Реферативна база даних - результати пошуку


Вид пошуку
Пошуковий запит: (<.>ID=REF-0000645896<.>)
Загальна кількість знайдених документів : 1

Жорова І. 
Інноваційні освітні технології організації роботи з педагогами в закладах післядипломної освіти / І. Жорова // Післядиплом. освіта в Україні. - 2014. - № 2. - С. 34-37. - Бібліогр.: 7 назв. - укp.

Розглянуто питання формування освітнього середовища в закладах післядипломної освіти. Проаналізовано зміст і особливості реалізації інноваційних освітніх технологій організації роботи з педагогами в означених закладах. Зазначено, що трансфер педагогічних технологій в систему післядипломної педагогічної освіти передбачає виняткову неординарність навчання дорослих людей, що обумовлює андрагогічні принципи організації освітньої діяльності. Розкрито різницю між її андрагогічними та педагогічними принципами. На прикладі діяльності комунального вищого навчального закладу „Херсонська академія неперервної освіти” виділено ефективні освітні технології організації практико-орієнтованої навчальної діяльності педагогів-слухачів. Охарактеризовано застосування технології організації групової діяльності, технології кооперативного навчання, технології організації самостійної роботи, технології контекстного навчання, проектної і дослідницької діяльності, технології евристичного навчання, технології продуктивного навчання, технології ігрового моделювання. Наголошено на багатовекторності напрямів цих педагогічних технологій в контексті особистісного і професійного розвитку педагога. Констатовано, що використання інноваційних технологій в системі післядипломної освіти сприяє визначенню і чіткому усвідомленню власних переконань кожного учителя.

Рассмотрены вопросы формирования образовательной среды в учреждениях последипломного образования. Проанализировано содержание и особенности реализации инновационных образовательных технологий организации работы с педагогами в указанных заведениях. Указано, что трансфер педагогических технологий в систему последипломного педагогического образования предполагает исключительную неординарность обучения взрослых людей, что обуславливает андрагогические принципы организации образовательной деятельности. Раскрыта разница между ее андрагогическими и педагогическими принципами. На примере коммунального высшего учебного заведения „Херсонская академия непрерывного образования” выделены эффективные образовательные технологии организации практико-ориентированной учебной деятельности педагогов-слушателей. Охарактеризовано применение технологии организации групповой деятельности, технологии кооперативного обучения, технологии организации самостоятельной работы, технологии контекстного обучения, проектной и исследовательской деятельности, технологии эвристического обучения, технологии продуктивного обучения, технологии игрового моделирования. Отмечена многовекторность направлений этих педагогических технологий в контексте личностного и профессионального развития педагога. Констатировано, что использование инновационных технологий в системе последипломного образования способствует определению и четкому осознанию собственных убеждений каждого учителя.

The article deals with the question concerning the formation of the educational environment in postgraduate education institutions. The content and peculiarities of the implementation of innovative educational technologies in organization of work with teachers in such institutions are analysed. It is mentioned that the transfer of pedagogical techniques in postgraduate pedagogical education system provides for peculiar training of adults, which specifies andragogical principles of educational activity organization. The difference between the andragogical and pedagogical principles is shown. The effective educational technologies of organization of practice-oriented training of teachers are described on the example of public higher education institution “Kherson Academy of Continuing Education”. The author characterises the usage of group activity technology, cooperative training technology, independent work technology, contextual training technology, design and research activity, heuristic training technology, productive training technology, gaming simulation technology. The peculiarities of these educational technologies in the context of personal and professional development of teachers are emphasized. It is stated that the use of innovative technologies in postgraduate education system influences clear understanding of each teacher’s own opinions.


Індекс рубрикатора НБУВ: Ч484(4УКР)78

Рубрики:

Шифр НБУВ: Ж24944 Пошук видання у каталогах НБУВ 
Додаткова інформація про автора(ів) публікації:
(cписок формується автоматично, до списку можуть бути включені персоналії з подібними іменами або однофамільці)
  Якщо, ви не знайшли інформацію про автора(ів) публікації, маєте бажання виправити або відобразити більш докладну інформацію про науковців України запрошуємо заповнити "Анкету науковця"
 
Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського
Відділ наукового формування національних реферативних ресурсів
Інститут проблем реєстрації інформації НАН України

Всі права захищені © Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського