РЕФЕРАТИВНА БАЗА ДАНИХ "УКРАЇНІКА НАУКОВА"
Abstract database «Ukrainica Scientific»


Бази даних


Реферативна база даних - результати пошуку


Вид пошуку
Пошуковий запит: (<.>ID=REF-0000645911<.>)
Загальна кількість знайдених документів : 1

Литвинова С. 
Формування хмаро орієнтованого навчального середовища як чинника інноваційної взаємодії науково-методичних центрів із загальноосвітніми навчальними закладами / С. Литвинова // Післядиплом. освіта в Україні. - 2014. - № 2. - С. 91-96. - Бібліогр.: 17 назв. - укp.

Досліджено розвиток хмаро орієнтованого навчального середовища (ХОНС), формування віртуальних методичних предметних об’єднань (ВМПО) та забезпечення неперервної взаємодії з науково-методичними центрами в корпоративній хмарі, що розгорнуто за допомогою сервісу компанії Microsoft Office 365. Узагальнено причини необхідності впровадження ХОНС у системі середньої освіти, які полягають в нагальній потребі реформування діяльності науково-методичних центрів (НМЦ), забезпеченні неперервної взаємодії суб’єктів НМЦ з учителями, головами методичних об’єднань, керівниками шкіл. Здійснено аналіз результатів дослідження зарубіжних вчених з означеного питання. Розкрито сутність понять ХОНС, „навчальна мобільність учня”, „навчальна мобільність вчителя”, „віртуальний кабінет”, „віртуальне товариство”. Зосереджено увагу на діяльності методичних об’єднань вчителів-предметників як віртуальної спільноти. Визначено ВМПО як об’єднання вчителів-предметників, яке спеціально формується в середині ХОНС і має спільні інтереси і прагнення; члени об’єднання активно використовують інтернет-технології для методичної роботи з метою підвищення якості освіти та розвитку особистості учня. Окреслено характерні особливості ВМПО вчителів. Охарактеризовано компоненти структури ВМПО: блоги, посилання, загальні документи, оголошення, дискусії. Констатовано, що формування ХОНС як чинника взаємодії НМЦ з методичними об’єднаннями вчителів, створення віртуальних кабінетів учителів-предметників та наповнення інформаційних сховищ ВМПО вчителів слугує засобом управління нормативно-методичним, дидактичним забезпеченням діяльності загальноосвітньої школи, забезпечує мобільність усіх учасників навчально-виховного процесу та підвищення якості освіти.

Исследовано развитие облако ориентированной учебной среды (ООУС), формирование виртуальных методических предметных объединений (ВМПО) и обеспечение непрерывного взаимодействия с научно-методическими центрами в корпоративном облаке, развернутого с помощью сервиса компании Microsoft Office 365. Обобщено причины необходимости внедрения ООУС в системе среднего образования, которые заключаются в насущной необходимости реформирования деятельности научно-методических центров (НМЦ), обеспечения непрерывного взаимодействия субъектов НМЦ с учителями, председателями методических объединений, руководителями школ. Осуществлен анализ результатов исследования зарубежных ученых по указанному вопросу. Раскрыта сущность понятий ООУС, „учебная мобильность ученика”, „учебная мобильность учителя”, „виртуальный кабинет”, „виртуальное сообщество”. Сосредоточено внимание на деятельности методических объединений учителей-предметников как виртуального сообщества. Определены ВМПО как объединение учителей-предметников, которое специально формируется в середине ООУС и имеет общие интересы и стремления; члены объединения активно используют интернет-технологии для методической работы с целью повышения качества образования и развития личности ученика. Определены характерные особенности ВМПО учителей. Охарактеризованы компоненты структуры ВМПО: блоги, ссылки, общие документы, объявления, дискуссии. Констатировано, что формирование ООУС как фактора взаимодействия НМЦ с методическими объединениями учителей, создание виртуальных кабинетов учителей-предметников и наполнение информационных хранилищ ВМПО учителей служит средством управления нормативно-методическим, дидактическим обеспечением деятельности общеобразовательной школы, обеспечивает мобильность всех участников учебно-воспитательного процесса и повышение качества образования

The article deals with the research of the development of cloud-oriented educational environment (COEE), the formation of virtual methodical subject associations (VMSA) and continuous cooperation between scientific-methodical centers within the corporate cloud which is done by means of the service of Microsoft Office 365. The following reasons for COEE introduction in the system of secondary education are presented in the article: an urgent necessity to reform scientific and methodological centers (SMC), continuous cooperation between SMC and teachers, heads of methodological associations, principals. The analysis of the research results concerning this question presented by foreign scientists is done. The following notions are determined: COEE, academic mobility of a pupil, academic mobility of a teacher, virtual office, virtual association. The attention is paid to methodical associations of teachers of particular subject as a virtual community. VMSA is defined as an association of teachers of a particular subject specially formed within COEE and is characterised by common interests and needs; members of such association use Internet technologies for methodical work in order to improve the quality of education and to develop the individuality of a pupil. The peculiarities of VMSA of teachers are described. The following components of the structure of VMSA are characterised: blogs, references, general documents, announcements and discussions. It is stated that the formation of COEE as a factor of cooperation between SMC and methodical associations of teachers, creation of virtual classrooms by teachers of a particular subject and informational enlargement of VMSA is a means for management of regulatory, methodical and didactic support for secondary school functioning, provides for mobility of all members of the educational process and improvement of the quality of education.


Індекс рубрикатора НБУВ: Ч311.253

Рубрики:

Шифр НБУВ: Ж24944 Пошук видання у каталогах НБУВ 
Додаткова інформація про автора(ів) публікації:
(cписок формується автоматично, до списку можуть бути включені персоналії з подібними іменами або однофамільці)
  Якщо, ви не знайшли інформацію про автора(ів) публікації, маєте бажання виправити або відобразити більш докладну інформацію про науковців України запрошуємо заповнити "Анкету науковця"
 
Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського
Відділ наукового формування національних реферативних ресурсів
Інститут проблем реєстрації інформації НАН України

Всі права захищені © Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського