РЕФЕРАТИВНА БАЗА ДАНИХ "УКРАЇНІКА НАУКОВА"
Abstract database «Ukrainica Scientific»


Бази даних


Реферативна база даних - результати пошуку


Вид пошуку
Пошуковий запит: (<.>ID=REF-0000645913<.>)
Загальна кількість знайдених документів : 1

Мінда Л. 
Інноваційні форми науково-методичної роботи - шлях до розвитку методичної компетентності педагогів дошкільних навчальних закладів / Л. Мінда // Післядиплом. освіта в Україні. - 2014. - № 2. - С. 101-106. - Бібліогр.: 12 назв. - укp.

Розглянуто проблему розвитку методичної компетентності педагогів дошкільних навчальних закладів (ДНЗ) на прикладі організації системи підвищення кваліфікації в Івано-Франківському обласному інституті післядипломної педагогічної освіти. Розкрито традиційні та інноваційні форми підготовки педагогічних працівників ДНЗ під час курсового навчання та в міжкурсовий період. Серед традиційних форм виокремлено роботу постійного методичного семінару, вебінару для новопризначених методистів, семінару для вихователів спеціальних дошкільних закладів, щорічних педагогічних читань, застосування інтерактивних технологій навчання. Запропоновано ознайомитися із досвідом використання окремих інноваційних форм методичної роботи, що є найефективнішими у плані розвитку методичної компетентності фахівців. Зокрема, охарактеризовано діяльність обласної тренерської групи, склад якої систематично залучається до проведення занять зі слухачами курсів підвищення кваліфікації; інтервізійних груп керівників чи вихователів ДНЗ, заснованої на груповому обговоренні проблем; авторської творчої майстерні педагогічних працівників ДНЗ області; конкурсів професійної майстерності; застосування індивідуальної форми науково-методичної роботи − коуч-консультування. Зазначено про важливість означеного досвіду роботи інституту в професійному розвитку педагогічних працівників.

Рассмотрена проблема развития методической компетентности педагогов дошкольных учебных заведений (ДУЗ) на примере организации системы повышения квалификации в Ивано-Франковском областном институте последипломного педагогического образования. Раскрыты традиционные и инновационные формы подготовки педагогических работников ДУЗ во время курсового обучения и в межкурсовой период. Среди традиционных форм выделена работа постоянного методического семинара, вебинара для новоназначенных методистов, семинара для воспитателей специальных дошкольных учреждений, ежегодных педагогических чтений, применение интерактивных технологий обучения. Предложено ознакомиться с опытом использования отдельных инновационных форм методической работы, которые являются наиболее эффективными в плане развития методической компетентности специалистов. В частности, охарактеризована деятельность областной тренерской группы, состав которой систематически привлекается к проведению занятий со слушателями курсов повышения квалификации; интервизийных групп руководителей или воспитателей ДУЗ, основанной на групповом обсуждении проблем; авторской творческой мастерской педагогических работников ДУЗ области; конкурсов профессионального мастерства; применение индивидуальной формы научно-методической работы ‒ коуч-консультирования. Отмечена значимость указанного опыта работы института в профессиональном развитии педагогических работников.

The article deals with the problem of development of methodical competence of teachers of preschool educational establishments (PEE): the author gives the example of the system of professional development in Ivano-Frankivsk Regional Institute of Postgraduate Pedagogical Education. The traditional and innovative forms of training of teachers of PEE during the course of study and the period between academic years are described. The following traditional forms are highlighted: a regular methodical seminar, a webinar for new methodists, a seminar for teachers of special pre-school establishments, annual pedagogical readings, interactive training technologies. It is suggested to get acquainted with the experience of using some innovative forms of methodical work, which are the most effective in terms of development of methodical competence of professionals. In particular, the attention is paid to the activity of the regional coaching group which systematically gives classes to those who attend training courses; intervision group consisted of the heads or kindergarten teachers of PEE and based on group discussion of the problems; creative workshop organized by teachers of PEE; professional skills competitions; using of individual form of scientific and methodical work called coach-counseling. The significance of the experience of the Institute for teachers’ professional development is underlined.


Індекс рубрикатора НБУВ: Ч411.427

Рубрики:

Шифр НБУВ: Ж24944 Пошук видання у каталогах НБУВ 
  Якщо, ви не знайшли інформацію про автора(ів) публікації, маєте бажання виправити або відобразити більш докладну інформацію про науковців України запрошуємо заповнити "Анкету науковця"
 
Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського
Відділ наукового формування національних реферативних ресурсів
Інститут проблем реєстрації інформації НАН України

Всі права захищені © Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського