Федосова І. В. Особливості формування професорсько-викладацького складу вищих технічних навчальних закладів у 1917–1929-му роках / І. В. Федосова // Пед. науки. - 2014. - Вип. 66. - С. 40-47. - Бібліогр.: с. 47 (13 назв) - укp.З’ясовано основні напрями формування професорсько-викладацького складу вищих технічних навчальних закладів протягом 1917–1929 років: звільнення усіх професорів, які не мали рекомендацій від факультетських Рад і Навчальних комітетів вищих навчальних закладів; скасування всіх вчених ступенів і звань та пов’язаних з ними привілеїв; запровадження Рад комісарів як керівних органів, до повноважень яких належали й кадрові питання; активізація чисток і репресій проти дореволюційних професорів; регулювання заробітної плати; застосування методів примусу для заповнення вакантних місць у новостворених вищих технічних навчальних закладах; відокремлення науково-дослідних кафедр від навчальних кафедр; упорядкування діяльності аспірантури. Выяснены основные направления формирования профессорско-преподавательского состава высших технических учебных заведений в течение 1917–1929 годов: освобождения всех профессоров, которые не имели рекомендаций от факультетских Советов и Учебных комитетов высших учебных заведений; отмены всех ученых степеней и званий и связанных с ними привилегий; внедрения Советов комиссаров как руководящих органов, к полномочиям которых принадлежали и кадровые вопросы; активизация чисток и репрессий против дореволюционных профессоров; регуляция заработной платы; применение методов принуждения для заполнения вакантных мест во вновь созданных высших технических учебных заведениях; отделение научно-исследовательских кафедр от учебных кафедр; упорядочивание деятельности аспирантуры. 44The main directions of teaching staff formation in higher technical educational institution in 1917-1929 have been cleared up. The author has mentioned the following directions: release of all the professors who did not have recommendations from department’s Councils and Educational committees in higher educational institutions; abolition of all academic degrees and titles and associated privileges; introduction of commissioner’s councils as governing bodies, which can reveal personnel issues; activation of purges and repressions against the pre-revolutionary professors; regulation of wages; use of compulsion methods to fill vacancies in emerging higher technical educational institutions; separation of research departments from educational departments; regulation of post-graduate studies. Індекс рубрикатора НБУВ: Ж.р(4УКР)3 г
Рубрики:
Шифр НБУВ: Ж69843 Пошук видання у каталогах НБУВ Повний текст Наукова періодика України Додаткова інформація про автора(ів) публікації: (cписок формується автоматично, до списку можуть бути включені персоналії з подібними іменами або однофамільці) Якщо, ви не знайшли інформацію про автора(ів) публікації, маєте бажання виправити або відобразити більш докладну інформацію про науковців України запрошуємо заповнити "Анкету науковця"
|