РЕФЕРАТИВНА БАЗА ДАНИХ "УКРАЇНІКА НАУКОВА"
Abstract database «Ukrainica Scientific»


Бази даних


Реферативна база даних - результати пошуку


Вид пошуку
Пошуковий запит: (<.>ID=REF-0000646061<.>)
Загальна кількість знайдених документів : 1

Стрілько В. 
Про необхідність зробити українські школи українськими / В. Стрілько // Педагогіка і психологія проф. освіти. - 2014. - № 1. - С. 167-174. - Бібліогр.: 8 назв. - укp.

Проаналізовано, затверджені в 2011 році КМ України, державні стандарти базової та повної загальної середньої освіти, Концепцію літературної освіти, затвердженої Наказом МОН України, і проект Концепції мовної освіти, рекомендовані МОН України для обговорення на предмет наявності в них українського змісту освіти та українських принципів національно-патріотичного виховання. Зроблено обґрунтований висновок про те, що в цих документах відсутній український дух, український зміст освіти і виховання, а головні виховні орієнтири цих нормативно-правових актів, спрямовані на формування загальнолюдських цінностей, є головною ознакою космополітизму. Зазначено, що невиправданим і навіть шкідливим для Української держави в державних стандартах базової та повної загальної середньої освіти є об’єднання української мови та літератури з мовами національних меншин, а історії України зі світовою історією.

Проанализированы, утвержденные в 2011 году КМ Украины, государственные стандарты базового и полного общего среднего образования, Концепцию литературного образования, утвержденную Приказом МОН Украины, и проект Концепции языкового образования, рекомендованные МОН Украины для обсуждения на предмет наличия в них украинского содержания образования и украинских принципов национально-патриотического воспитания. Сделан обоснованный вывод о том, что в этих документах отсутствует украинский дух, украинское содержание образования и воспитания, а главные воспитательные ориентиры этих нормативно-правовых актов, направленные на формирование общечеловеческих ценностей, является главным признаком космополитизма. Отмечено, что неоправданным и даже вредным для Украинского государства в государственных стандартах базового и полного общего среднего образования является объединение украинского языка и литературы с языками национальных меньшинств, а истории Украины с мировой историей.

The author analyses the following documents passed in 2011 by the Cabinet of Ukraine: National standards of basic and general secondary education, the Concept of literary education, approved by the Order of Ministry of Education and Science of Ukraine, and the draft Concept of language education recommended by MES of Ukraine to be discussed. The main purpose is to find out whether they include the Ukrainian educational content and the Ukrainian principles of national-patriotic education. It is concluded that these documents do not contain “the Ukrainian spirit”, the Ukrainian content of education and training, and the main educational orientations of these legal acts aimed at the formation of human values are the main features of cosmopolitism. The author considers it to be unjustified and even harmful for the Ukrainian state that the National standards of basic and general secondary education contain item concerning the integration of the Ukrainian language and literature with the languages of national minorities and the history of Ukraine with the world history.


Індекс рубрикатора НБУВ: Ч424(4УКР)

Рубрики:

Шифр НБУВ: Ж15641 Пошук видання у каталогах НБУВ 
Повний текст  Наукова періодика України 
Додаткова інформація про автора(ів) публікації:
(cписок формується автоматично, до списку можуть бути включені персоналії з подібними іменами або однофамільці)
  Якщо, ви не знайшли інформацію про автора(ів) публікації, маєте бажання виправити або відобразити більш докладну інформацію про науковців України запрошуємо заповнити "Анкету науковця"
 
Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського
Відділ наукового формування національних реферативних ресурсів
Інститут проблем реєстрації інформації НАН України

Всі права захищені © Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського