Білецька Г. Педагогічні умови формування природничо-наукової компетентності майбутніх екологів / Г. Білецька // Пед. дискурс : зб. наук. пр.. - 2014. - Вип. 17. - С. 15-19. - Бібліогр.: с. 19 (10 назв) - укp.Обґрунтовано, що формування природничо-наукової компетентності майбутніх екологів будуть забезпечувати наступні педагогічні умови: оновлення змісту природничо-наукової підготовки; впровадження технологій навчання з використанням інформаційних освітніх середовищ, що надають широкий доступ до освітніх ресурсів, забезпечують можливість самоосвіти та реалізації індивідуальної освітньої траєкторії; наявність навчально-методичного забезпечення для формування та оцінки сформованості природничо-наукової компетентності; здатність викладача здійснювати освітній процес із використанням сучасних освітніх технологій, створювати умови для прояву самостійності, ініціативності та творчості студентів; формування рівнопартнерських стосунків студентів та викладача. Обосновано, что формирование естественнонаучной компетентности будущих экологов будут обеспечивать такие педагогические условия: обновление содержания естественнонаучной подготовки будущих экологов; внедрение технологий обучения с использованием информационных образовательных сред, которые обеспечивают открытый доступ к образовательным ресурсам, возможность самообразования и реализации индивидуальной образовательной траектории; наличие учебно-методического обеспечения для формирования и оценки сформированости естественнонаучной компетентности; способность преподавателя организовывать учебный процесс с использованием современных образовательных технологий, создавать условия для самостоятельности, инициативности и творчества студентов; формирование равнопартнерских отношений студентов и преподавателя. It is grounded in the article that forming natural-scientific competence of the future ecologists can be guaranteed under the following pedagogical conditions: renovation of the content of natural-scientific preparation; introduction of the technologies of teaching with the use of informational educational environment, which offers broad access to the educational resources, guarantee the abilities for self-education and realization of individual educational path; availability of teaching- methodological providing for the formation and evaluation of the state of forming natural- scientific competence; ability of the teacher to conduct educational process using modern educational technologies, to create conditions for the manifestation of independence, initiativeness and creative work of students; forming equal partnership relations of the student and the teacher. Індекс рубрикатора НБУВ: Б.р(4УКР)3
Рубрики:
Шифр НБУВ: Ж73286 Пошук видання у каталогах НБУВ Повний текст Наукова періодика України Додаткова інформація про автора(ів) публікації: (cписок формується автоматично, до списку можуть бути включені персоналії з подібними іменами або однофамільці) Якщо, ви не знайшли інформацію про автора(ів) публікації, маєте бажання виправити або відобразити більш докладну інформацію про науковців України запрошуємо заповнити "Анкету науковця"
|