РЕФЕРАТИВНА БАЗА ДАНИХ "УКРАЇНІКА НАУКОВА"
Abstract database «Ukrainica Scientific»


Бази даних


Реферативна база даних - результати пошуку


Вид пошуку
Пошуковий запит: (<.>ID=REF-0000646189<.>)
Загальна кількість знайдених документів : 1

Фроленкова Н. 
Якість змісту дошкільної освіти в Україні в кінці ХХ століття: вплив соціально-економічних чинників / Н. Фроленкова // Пед. дискурс : зб. наук. пр.. - 2014. - Вип. 17. - С. 195-200. - Бібліогр.: с. 200 (8 назв) - укp.

Представлено кінець ХХ століття де перехід України до демократичного суспільства, правової держави та ринкової економіки потребував докорінного реформування системи освіти. На основі узагальнення виявлено, що в останньому десятиріччі минулого століття система дошкільної освіти зазнала кардинальних змін, відчуваючи як позитивний, так і негативний вплив. Прослідковано, що зміни були спричинені не стільки цілеспрямованою державною політикою з реформування галузі освіти, скільки тривалими кризовими явищами в економічному та суспільному розвитку загалом. Виявлено соціально-економічні та суспільно-політичні чинники, що впливали на зміст української дошкільної освіти і її якість у кінці ХХ століття. Охарактеризовано класифікацію чинників впливу, розглянуто їх особливості. Акцентовано увагу на тому, що попри соціально-економічні труднощі першого десятиріччя розвитку освіти в незалежній Україні творчо працювали, та продовжують працювати і науковці, і практики, забезпечуючи якість дошкільної освіти. Дану проблему розглянуто у соціально-економічному вимірі.

На основе обобщения выявлено, что в последнем десятилетии прошлого века система дошкольного образования Украины испытала кардинальные изменения, чувствуя как положительное, так и отрицательное влияние. Отслежено, что изменения были вызваны не столько целенаправленной государственной политикой по реформированию отрасли образования, сколько длительными кризисными явлениями в экономическом и общественном развитии страны. Определены социально-экономические и общественно-политические факторы, которые влияли на содержание украинского дошкольного образования и его качество в конце ХХ века. Осуществлена характеристика факторов влияния, их классификация и особенности.

Аt the end of the twentieth century Ukraine’s transition to democracy, the rule of law and market economy needed a radical reform of the education system. On the basis of summarizing it was found out that in the last decade of the last century the system of preschool education has undergone major changes, feeling both positive and negative effects. Following that the changes were caused not so much targeted policy reform education as long the crisis in the economic and social development in general.


Індекс рубрикатора НБУВ: Ч413(4УКР)5

Рубрики:

Шифр НБУВ: Ж73286 Пошук видання у каталогах НБУВ 
Повний текст  Наукова періодика України 
Додаткова інформація про автора(ів) публікації:
(cписок формується автоматично, до списку можуть бути включені персоналії з подібними іменами або однофамільці)
  Якщо, ви не знайшли інформацію про автора(ів) публікації, маєте бажання виправити або відобразити більш докладну інформацію про науковців України запрошуємо заповнити "Анкету науковця"
 
Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського
Відділ наукового формування національних реферативних ресурсів
Інститут проблем реєстрації інформації НАН України

Всі права захищені © Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського