Сивокінь Г. В. Епістемічна модальність у науково-популярному дискурсі щодо викладання навчального матеріалу / Г. В. Сивокінь, Я. Г. Мар'янко, Т. М. Картель, О. Ю. Зайцева // Вісн. Нац. ун-ту "Львів. політехніка". - 2016. - № 842. - С. 157-160. - Бібліогр.: 11 назв. - укp.Досліджено епістемічну модальність у науково-популярному дискурсі змісту інформаційно-оцінних висловлювань викладачів або студентів, що утворюють мовну тканину різними мовами; використовуючи різноманітні засоби вираження впевненості, сумніву та неповної впевненості в істинності повідомлюваного. Ці засоби є детермінативами, або маркерами, когнітивної діяльності суб'єкта мовлення - викладача або студента. Суб'єктивно-модальні функції мови в лекційному та практичному викладанні навчального матеріалу виражено в тому, що в межах способів можна передавати конкретне ставлення мовця до змісту висловленого, яке має широку гаму особистісних оцінок із градацією бажаності, умовності, наказовості, повинності. Індекс рубрикатора НБУВ: Ш141.14-712
Рубрики:
Шифр НБУВ: Ж29409/А Пошук видання у каталогах НБУВ Додаткова інформація про автора(ів) публікації: (cписок формується автоматично, до списку можуть бути включені персоналії з подібними іменами або однофамільці) Якщо, ви не знайшли інформацію про автора(ів) публікації, маєте бажання виправити або відобразити більш докладну інформацію про науковців України запрошуємо заповнити "Анкету науковця"
|