Яхно Т. П. Споживчий ринок в опосередкуванні неоекономічних процесів відтворення людини та суспільства / Т. П. Яхно, Т. О. Гусаковська // Бізнес Інформ. - 2017. - № 1. - С. 22-26. - Бібліогр.: 10 назв. - укp.Мета роботи - обгрунтування моделі відносин на споживчому ринку за умов постіндустріального суспільства. На основі розгляду поведінки людини-споживача з позиції економічного, соціологічного та психологічного підходів виділено основні аспекти її діяльності за умов постіндустріального суспільства. Зроблено висновок про те, що сучасному споживчому ринку властива модель відносин, в якій людина є не просто споживачем матеріальних благ, але наділена також інтелектом і духовністю, що суттєво впливає на формування власних уподобань. Отже, її поведінку зумовлюють не тільки економічні, а й соціальні, політичні, психологічні, релігійні, правові, етичні, екологічні та інші чинники. Іншою визначальною особливістю цієї моделі є відновлення втраченого взаємозв'язку індивідуальної вигоди та суспільної користі. Доведено, що тріада "суспільство - ринок - людина" завдяки її динамічності, відкритості та постійному генеруванню збагачених перехресних звіязків перетворюється на здатну до саморозвитку систему, що сутнісно відповідає змісту постіндустріальних відносин. Індекс рубрикатора НБУВ: У010.295.321
Рубрики:
Шифр НБУВ: Ж14572 Пошук видання у каталогах НБУВ
Повний текст Наукова періодика України Додаткова інформація про автора(ів) публікації: (cписок формується автоматично, до списку можуть бути включені персоналії з подібними іменами або однофамільці) ![](/irbis_nbuv/images/info.png) Якщо, ви не знайшли інформацію про автора(ів) публікації, маєте бажання виправити або відобразити більш докладну інформацію про науковців України запрошуємо заповнити "Анкету науковця"
|