Савицька Н. Л. Маркетингове тестування концепцій нового продукту (сиру кисломолочного) / Н. Л. Савицька, О. П. Афанасьєва, А. В. Курлянцева // Бізнес Інформ. - 2016. - № 12. - С. 324-328. - Бібліогр.: 7 назв. - укp.Мета роботи - визначення теоретичних засад і практичного інструментарію маркетингового тестування концепції нового товару для різних сегментів вітчизняного ринку харчових продуктів. Результати проведених досліджень надають змогу стверджувати, що основою стратегією і тактикою поведінки підприємства на ринку продуктів харчування виступає маркетинг інновацій. Проведені дослідження дозволили виділити та протестувати концепції нового продукту - сиру кисломолочного покращеного складу із визначенням соціально-демографічних характеристик цільових аудиторій, мотивів покупки та споживання продукту, комунікаційної ідеї та образу для виведення нового товару на ринок. Запропоновано репозиціонувати відомий товар - сир кисломолочний - як окремий продукт для фітнес-харчування та продукт для схуднення, а також сировину для виготовлення страв за домашніх умов. За кожною стратегією обгрунтовано набір атрибутів продуктової політики, а також визначено доцільність реалізації товарів через мережі продуктових і спеціалізованих (спортивне харчування) магазинів. Одержані результати можуть бути використані для розробки маркетингових стратегій позиціонування запропонованих концепцій продуктів. Індекс рубрикатора НБУВ: У9(4УКР)421.511.5-55
Рубрики:
Шифр НБУВ: Ж14572 Пошук видання у каталогах НБУВ Повний текст Наукова періодика України Додаткова інформація про автора(ів) публікації: (cписок формується автоматично, до списку можуть бути включені персоналії з подібними іменами або однофамільці) Якщо, ви не знайшли інформацію про автора(ів) публікації, маєте бажання виправити або відобразити більш докладну інформацію про науковців України запрошуємо заповнити "Анкету науковця"
|