Bondos I. E-channel migration strategy - a double-edged sword? = E-канал стратегія міграції - двосічний меч? / I. Bondos // Вісн. Нац. ун-ту "Львів. політехніка". - 2016. - № 847. - С. 10-15. - Бібліогр.: 23 назв. - англ.Зазначено, що оскільки компанії реалізовують багатоканальні стратегії і намагаються управляти багатоканальною поведінкою споживачів, міграція споживача від традиційних до нових та альтернативних каналів здається всюдисущою. У літературі розрізняють 2 основні типи стратегій міграції споживачів - вимушена та добровільна міграційна стратегії споживача E-каналу. Мета аналізу - виявлення потенційних наслідків міграції клієнтів до онлайн-каналу - таке рішення все частіше застосовується тими, хто надає послуг. Проте необхідно усвідомлювати наслідки такого рішення, що є як сприятливими, так і несприятливими для стратегії ініціатора. Для досягнення цієї мети проаналізовано досягнення наукової літератури. Індекс рубрикатора НБУВ: У529.0-212.1
Рубрики:
Шифр НБУВ: Ж29409/А Пошук видання у каталогах НБУВ
Якщо, ви не знайшли інформацію про автора(ів) публікації, маєте бажання виправити або відобразити більш докладну інформацію про науковців України запрошуємо заповнити "Анкету науковця"
|