Кара Н. І. Види стратегій та оцінювання впливу факторів зовнішнього середовища на діяльність підприємства / Н. І. Кара // Вісн. Нац. ун-ту "Львів. політехніка". - 2016. - № 847. - С. 97-102. - Бібліогр.: 5 назв. - укp.Проаналізовано розроблення ділової стратегії реагування підприємства на зміни у зовнішньому середовищі (ЗС). Виявлено, що під час розроблення стратегії одні підприємства суворо дотримуються своїх планів незалежно від впливу факторів ЗС, інші ж вносять певні зміни тільки в тому разі, коли ЗС фактично змушує їх це зробити, і лише деякі підприємства активно намагаються спонукати суспільство рухатись у напрямку, вигідному підприємству, або хоч би гармонізувати власні цілі з проблемами й очікуваннями суспільства. У закордонній практиці в цих випадках використовуються пасивна, реактивна, проактивна та інтерактивна стратегії реагування на ЗС. Індекс рубрикатора НБУВ: У9(4УКР)290-212.1
Рубрики:
Шифр НБУВ: Ж29409/А Пошук видання у каталогах НБУВ Повний текст Наукова періодика України Додаткова інформація про автора(ів) публікації: (cписок формується автоматично, до списку можуть бути включені персоналії з подібними іменами або однофамільці) Якщо, ви не знайшли інформацію про автора(ів) публікації, маєте бажання виправити або відобразити більш докладну інформацію про науковців України запрошуємо заповнити "Анкету науковця"
|