Найчук-Хрущ М. Б. Дослідження інноваційних підходів в адмініструванні електронної комерції промислових підприємств (на прикладі ПАТ "Іскра") / М. Б. Найчук-Хрущ, Л. Й. Гнилянська // Бізнес Інформ. - 2017. - № 2. - С. 72-80. - Бібліогр.: 27 назв. - укp.Мета роботи - формування організаційно-економічного механізму вдосконалення Інтернет-торгівлі промислових підприємств на прикладі ПАТ "Іскра" із застосуванням інноваційних інструментів електронної комерції. Виявлено, що за умов застосування моделі торгівлі B2B та необхідності налагоджень прямих контактів за моделлю B2C доцільним є використання організаційно-економічного механізму формування внутрішньокорпоративного електронного торгівельного майданчика на базі власного Інтернет-магазину. Розроблено та запропоновано модель даного механізму. Розроблено модель основних напрямків і конкретних заходів адміністрування Інтернет-торгівлі підприємства у процесі застосування запропонованого механізму, серед яких: організаційний, фінансовий, нормативно-правовий і технічний напрями. Запропоновано застосування у процесі адміністрування таких конкретних інструментів он-лайн просування продукції, як SEO-аудит, контекстна реклама та SMM-просування. Обгрунтовано економічну ефективність використання даних інструментів. Індекс рубрикатора НБУВ: У9(4УКР)301-55
Рубрики:
Шифр НБУВ: Ж14572 Пошук видання у каталогах НБУВ Повний текст Наукова періодика України Додаткова інформація про автора(ів) публікації: (cписок формується автоматично, до списку можуть бути включені персоналії з подібними іменами або однофамільці) Якщо, ви не знайшли інформацію про автора(ів) публікації, маєте бажання виправити або відобразити більш докладну інформацію про науковців України запрошуємо заповнити "Анкету науковця"
|