Саух І. В. Формування проблемно-цільової структури організації туристичного підприємства при здійсненні стратегічного аналізу / І. В. Саух // Бізнес Інформ. - 2017. - № 2. - С. 322-330. - Бібліогр.: 8 назв. - укp.Висвітлено аспект дослідження порядку організації та проведення стратегічного аналізу на туристичному підприємстві (ТП) та розробки організаційної структури, орієнтованої на підвищення рівня розвитку його фінансового потенціалу. Визначено, що з метою формування організаційної структури стратегічного аналізу на ТП необхідно зважати на фактори, що впливають на її побудову (обсяги господарської діяльності; її цільову спрямованість; організаційно-правову форму власності; стиль керівництва на підприємстві; наявність стратегії розвитку підприємства та достатність фінансових ресурсів). Здійснено порівняльну характеристику організаційних структур ТП та доведено дієвість та результативність формування проблемно-цільової моделі організації стратегічного аналізу, приблизну структуру якої запропоновано в роботі. Запропоновано також типову структуру Положення про відділ економічного аналізу (включаючи стратегічний аналіз). Для акціонерних товариств туристичного бізнесу запропоновано використання оперограми, яка є формою мережевого планування та сприяє оптимізації тривалості робіт та ефективному розподілу ресурсів за окремими роботами на етапі реалізації стратегії. Індекс рубрикатора НБУВ: У9(4УКР)441.358.1
Рубрики:
Шифр НБУВ: Ж14572 Пошук видання у каталогах НБУВ Повний текст Наукова періодика України Додаткова інформація про автора(ів) публікації: (cписок формується автоматично, до списку можуть бути включені персоналії з подібними іменами або однофамільці) Якщо, ви не знайшли інформацію про автора(ів) публікації, маєте бажання виправити або відобразити більш докладну інформацію про науковців України запрошуємо заповнити "Анкету науковця"
|