Кара С. В. Вдосконалення конструкції бокової рами трьохелементного візка вантажного вагону / С. В. Кара // Залізн. трансп. України. - 2017. - № 1. - С. 32-35. - Бібліогр.: 7 назв. - укp.Наведено результати науково-дослідної роботи з розробки технічного рішення підвищення міцності бокової рами трьохелементного візка вантажного вагону. Проведено аналіз конструкцій візків вантажних вагонів на колії 1520 мм (М1698, С 03.04, С 14.01, модернізації з установкою касетних підшипників, візки з діагональними тягами та ін.). Проведено дослідження причин зламів бокових рам і встановлено, що під час експлуатації торцеві частини бокових рам перенавантажуються повздовжніми силами на сортувальних гірках та крутними моментами у разі перекосів колісних пар. Ці негативні фактори посилюються за наявності ливарних дефектів і тріщин у металі в зоні R55. Розроблено концепцію бокової рами з використанням буксової струнки та проведено ряд розрахунків, що підтверджують високу ефективність такого технічного рішення, а саме зниження напружень в зоні R55 в середньому удвічі за максимального повздовжнього навантаження щелеп (з 213 - 221 до 129 МПа). Індекс рубрикатора НБУВ: О244-046
Рубрики:
Шифр НБУВ: Ж15098 Пошук видання у каталогах НБУВ Повний текст Наукова періодика України Додаткова інформація про автора(ів) публікації: (cписок формується автоматично, до списку можуть бути включені персоналії з подібними іменами або однофамільці) Якщо, ви не знайшли інформацію про автора(ів) публікації, маєте бажання виправити або відобразити більш докладну інформацію про науковців України запрошуємо заповнити "Анкету науковця"
|