Михалевич В. М. Використання СКМ MAPLE для проектування навчальних задач із застосуванням симплекс-методу / В. М. Михалевич, О. І. Тютюнник, Я. В. Крупський // Вісн. Вінниц. політехн. ін-ту. - 2017. - № 1. - С. 106-117. - Бібліогр.: 14 назв. - укp.Розв'язання традиційної навчальної задачі лінійного програмування за допомогою симплексметоду передбачає виконання громіздких, однотипних арифметичних обчислень і записів. Такі дії потребують багато часу, призводять до швидкої втоми студента і мають невисокий рівень наочності, зумовлений вимушеним використанням схематизованного подання результатів розв'язання задачі. Все це ускладнює достатньо глибоке усвідомлення студентами основних понять та ідей, покладених в основу симплекс-методу. Для усунення зазначених недоліків спроектовано нову навчальну задачу, в якій модифіковано способи дій суб'єктів навчання під час її розв'язання. Вказану задачу спроектовано з урахуванням низки дидактичних принципів на основі створення в середовищі системи комп'ютерної математики навчального тренажера. Індекс рубрикатора НБУВ: В171.111
Шифр НБУВ: Ж68690 Пошук видання у каталогах НБУВ Повний текст Наукова періодика України Додаткова інформація про автора(ів) публікації: (cписок формується автоматично, до списку можуть бути включені персоналії з подібними іменами або однофамільці) Якщо, ви не знайшли інформацію про автора(ів) публікації, маєте бажання виправити або відобразити більш докладну інформацію про науковців України запрошуємо заповнити "Анкету науковця"
|