РЕФЕРАТИВНА БАЗА ДАНИХ "УКРАЇНІКА НАУКОВА"
Abstract database «Ukrainica Scientific»


Бази даних


Реферативна база даних - результати пошуку


Вид пошуку
Пошуковий запит: (<.>ID=REF-0000647691<.>)
Загальна кількість знайдених документів : 1

Зозульов О. В. 
Формування омніканальної збутової стратегії підприємства / О. В. Зозульов, М. Левченко // Екон. вісн. Нац. техн. ун-ту України "КПІ" : зб. наук. пр.. - 2016. - Вип. 13. - С. 361-368. - Бібліогр.: 7 назв. - укp.

Висвітлено суть такого нового для світової маркетингової практики та теорії явища як омніканальні стратегії збуту підприємств. Наведено систематизацію походів (цільовий, бренд-орієнтований, комунікаційний, системно-інтегрований) до визначення омніканальної стратегії збуту, наведено авторське визначення. Наведено часові межи та передумови змін у стратегії канальності (одноканальна, мультиканальна, кросканальна, омніканальна та Бі-направлена) збутової стратегії підприємства. Наведено бренд-орієнтовану модель роботи з клієнтами компанії на основі омніканальної стратегії збуту. Визначено сутність та складові омніканального підходу до організації збуту підприємства. Наведено авторську модель безперервного циклу взаємодії та накопичення досвіду, необхідну для реалізації омніканальної збутової стратегії підприємства. Наведено етапи формування омніканальної збутової стратегії підприємства. Показано, що оміканальність - це новий підхід до організації і реалізації збуту продукції підприємства, при якому відбувається інтеграція комунікації і збуту поза залежності від окремого каналу розподілу, ціллю якого є їх об'єднання та створення умов до безперервного процесу придбання товару, навіть за умови переходу від одного каналу продажу до іншого. Показано зв'язок між бренд-орієнтованістю та омніканаліністю. Вказано, що омніканальність за сучасних умов виступає інструментом боротьби з монополізацією традиційних каналів збуту.


Індекс рубрикатора НБУВ: У9(4УКР)290-592

Рубрики:

Шифр НБУВ: Ж72699 Пошук видання у каталогах НБУВ 
Повний текст  Наукова періодика України 
Додаткова інформація про автора(ів) публікації:
(cписок формується автоматично, до списку можуть бути включені персоналії з подібними іменами або однофамільці)
  Якщо, ви не знайшли інформацію про автора(ів) публікації, маєте бажання виправити або відобразити більш докладну інформацію про науковців України запрошуємо заповнити "Анкету науковця"
 
Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського
Відділ наукового формування національних реферативних ресурсів
Інститут проблем реєстрації інформації НАН України

Всі права захищені © Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського