Книжкові видання та компакт-диски Журнали та продовжувані видання Автореферати дисертацій Реферативна база даних Наукова періодика України Тематичний навігатор Авторитетний файл імен осіб
|
Пошуковий запит: (<.>ID=REF-0000648348<.>) |
Загальна кількість знайдених документів : 1
|
Фотуйма О. Я. Спортивний і туристичний маркетинг : навч. посіб. для студентів ВНЗ / О. Я. Фотуйма, М. В. Гоголь, С. М. Синиця; ДВНЗ "Прикарпат. нац. ун-т ім. В. Стефаника". - Івано-Франківськ : ДВНЗ "Прикарпат. нац. ун-т ім. В. Стефаника", 2013. - 198 c. - Бібліогр.: с. 152-156 - укp.Висвітлено концептуальні засади ведення бізнесу у спорті. Викладено види та форми впровадження спортивного спонсорства. Охарактеризовано ліцензування як важливий елемент маркетингової політики в спорті. Розкрито зміст поняття "спортивна реклама". Приділено увагу особливостям укладання спортивного контракту. Наведено основні методи маркетингового дослідження в спорті. Подано інформацію про маркетингове забезпечення діяльності оздоровчих закладів. Обгрунтовано сутність і функції податків у фізичній культурі та спорті. Розглянуто спортивний туризм України. Описано механізми реалізації туристичних послуг. Індекс рубрикатора НБУВ: У549.750-211.1 я73 + У9(УКР)497.50-211.1 я73 + Ч514(4УКР) к94 я73
Рубрики:
Шифр НБУВ: ВА781866 Пошук видання у каталогах НБУВ Додаткова інформація про автора(ів) публікації: (cписок формується автоматично, до списку можуть бути включені персоналії з подібними іменами або однофамільці) Якщо, ви не знайшли інформацію про автора(ів) публікації, маєте бажання виправити або відобразити більш докладну інформацію про науковців України запрошуємо заповнити "Анкету науковця"
|
|
|