РЕФЕРАТИВНА БАЗА ДАНИХ "УКРАЇНІКА НАУКОВА"
Abstract database «Ukrainica Scientific»


Бази даних


Реферативна база даних - результати пошуку


Вид пошуку
Пошуковий запит: (<.>ID=REF-0000648348<.>)
Загальна кількість знайдених документів : 1

Фотуйма О. Я. 
Спортивний і туристичний маркетинг : навч. посіб. для студентів ВНЗ / О. Я. Фотуйма, М. В. Гоголь, С. М. Синиця; ДВНЗ "Прикарпат. нац. ун-т ім. В. Стефаника". - Івано-Франківськ : ДВНЗ "Прикарпат. нац. ун-т ім. В. Стефаника", 2013. - 198 c. - Бібліогр.: с. 152-156 - укp.

Висвітлено концептуальні засади ведення бізнесу у спорті. Викладено види та форми впровадження спортивного спонсорства. Охарактеризовано ліцензування як важливий елемент маркетингової політики в спорті. Розкрито зміст поняття "спортивна реклама". Приділено увагу особливостям укладання спортивного контракту. Наведено основні методи маркетингового дослідження в спорті. Подано інформацію про маркетингове забезпечення діяльності оздоровчих закладів. Обгрунтовано сутність і функції податків у фізичній культурі та спорті. Розглянуто спортивний туризм України. Описано механізми реалізації туристичних послуг.


Індекс рубрикатора НБУВ: У549.750-211.1 я73 + У9(УКР)497.50-211.1 я73 + Ч514(4УКР) к94 я73

Рубрики:

Шифр НБУВ: ВА781866 Пошук видання у каталогах НБУВ 
Додаткова інформація про автора(ів) публікації:
(cписок формується автоматично, до списку можуть бути включені персоналії з подібними іменами або однофамільці)
  Якщо, ви не знайшли інформацію про автора(ів) публікації, маєте бажання виправити або відобразити більш докладну інформацію про науковців України запрошуємо заповнити "Анкету науковця"
 
Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського
Відділ наукового формування національних реферативних ресурсів
Інститут проблем реєстрації інформації НАН України

Всі права захищені © Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського