РЕФЕРАТИВНА БАЗА ДАНИХ "УКРАЇНІКА НАУКОВА"
Abstract database «Ukrainica Scientific»


Бази даних


Реферативна база даних - результати пошуку


Вид пошуку
Пошуковий запит: (<.>ID=REF-0000648638<.>)
Загальна кількість знайдених документів : 1

Мудролюбова І. О. 
Методика навчання сольфеджіо молодших школярів у спеціалізованих мистецьких навчальних закладах : автореф. дис. ... канд. пед. наук : 13.00.02 / І. О. Мудролюбова; Нац. пед. ун-т ім. М.П. Драгоманова. - Київ, 2016. - 20 c. - укp.

Визначено етапи еволюції предмету сольфеджіо від античності до сучасності, подано детальний поетапний аналіз методичних поглядів, ідей, забезпечення та систем навчання сольфеджіо. Проаналізовано методичні напрацювання та авторські методики навчання сольфеджіо вітчизняних і зарубіжних педагогів XX ст., програми та методику навчання предмету у сучасній музичній школі. Окреслено проблеми та суперечності, які існують на сучасному етапі розвитку предмету та викладено висновки щодо їх вирішення. Розроблено компонентну структуру та визначено педагогічні умови формування навченості ЗУН учнів з предмету сольфеджіо (мотиваційно-пізнавальний, мовно-інтеграційний, навчально-композиційний, когнітивно-компетентнісний, творчо-діяльнісний компоненти з їх критеріями та показниками). Доведено необхідність впровадження та розроблено рекомендації з теорії та методики лінгвізації навчального процесу сольфеджіо. Теоретично обгрунтовано й експериментально перевірено авторську методику навчання сольфеджіо молодших школярів у спеціалізованих мистецьких навчальних закладах з розширенням і поглибленням знань, умінь і навичок ритмічного, гармонічного, тембрального, абсолютного слуху. Основоположним методом авторської методики використано спеціально розроблений новий дидактичний метод роботи на уроці - fan-опитування, який дозволяє вирішити більшість психолого-педагогічних і навчальних завдань. У межах авторської методики запропоновано новий вид концерту - концерт з предмету сольфеджіо з використанням спеціально розроблених концертних ритмічних номерів. Методичну модель навчання сольфеджіо розроблено як єдину дидактичну систему спеціально підібраних, взаємопов'язаних принципів, завдань, методів, засобів, форм і прийомів з урахуванням психолого-педагогічних і психофізіологічних особливостей молодших школярів.


Індекс рубрикатора НБУВ: Щ310.701 р-3

Рубрики:

Шифр НБУВ: РА422408 Пошук видання у каталогах НБУВ 
Додаткова інформація про автора(ів) публікації:
(cписок формується автоматично, до списку можуть бути включені персоналії з подібними іменами або однофамільці)
  Якщо, ви не знайшли інформацію про автора(ів) публікації, маєте бажання виправити або відобразити більш докладну інформацію про науковців України запрошуємо заповнити "Анкету науковця"
 
Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського
Відділ наукового формування національних реферативних ресурсів
Інститут проблем реєстрації інформації НАН України

Всі права захищені © Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського