РЕФЕРАТИВНА БАЗА ДАНИХ "УКРАЇНІКА НАУКОВА"
Abstract database «Ukrainica Scientific»


Бази даних


Реферативна база даних - результати пошуку


Вид пошуку
Пошуковий запит: (<.>ID=REF-0000648905<.>)
Загальна кількість знайдених документів : 1

Міжнародний маркетинг : навч. посіб. / С. І. Чеботар, Я. С. Ларіна, О. І. Бабічева, С. М. Боняр, Р. І. Буряк; ред.: С. І. Чеботар. - Суми : Папірус, 2015. - 367 c. - Бібліогр.: с. 356-360 - укp.

Розглянуто основні завдання компаній, що вийшли за межі національних ринків, використовуючи міжнародний маркетинг як філософію бізнесу. Висвітлено складові й особливості міжнародного маркетингового середовища, методичні підходи до вибору зарубіжних ринків і їх сегментів, альтернативи організаційних форм присутності на зовнішньому ринку. Наведено різні підходи до формування міжнародного маркетингового комплексу компанії, її маркетингових стратегій, використання можливостей новітніх маркетингових інструментів в освоєнні зарубіжних ринків. Розкрито особливості здійснення зв'язків з громадськістю на міжнародних ринках.


Індекс рубрикатора НБУВ: У582.111 я73 + У9(4УКР)821.11 я73

Рубрики:

Шифр НБУВ: ВА812346 Пошук видання у каталогах НБУВ 
Додаткова інформація про автора(ів) публікації:
(cписок формується автоматично, до списку можуть бути включені персоналії з подібними іменами або однофамільці)
  Якщо, ви не знайшли інформацію про автора(ів) публікації, маєте бажання виправити або відобразити більш докладну інформацію про науковців України запрошуємо заповнити "Анкету науковця"
 
Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського
Відділ наукового формування національних реферативних ресурсів
Інститут проблем реєстрації інформації НАН України

Всі права захищені © Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського