Міжнародний маркетинг : навч. посіб. / С. І. Чеботар, Я. С. Ларіна, О. І. Бабічева, С. М. Боняр, Р. І. Буряк; ред.: С. І. Чеботар. - Суми : Папірус, 2015. - 367 c. - Бібліогр.: с. 356-360 - укp.Розглянуто основні завдання компаній, що вийшли за межі національних ринків, використовуючи міжнародний маркетинг як філософію бізнесу. Висвітлено складові й особливості міжнародного маркетингового середовища, методичні підходи до вибору зарубіжних ринків і їх сегментів, альтернативи організаційних форм присутності на зовнішньому ринку. Наведено різні підходи до формування міжнародного маркетингового комплексу компанії, її маркетингових стратегій, використання можливостей новітніх маркетингових інструментів в освоєнні зарубіжних ринків. Розкрито особливості здійснення зв'язків з громадськістю на міжнародних ринках. Індекс рубрикатора НБУВ: У582.111 я73 + У9(4УКР)821.11 я73
Рубрики:
Шифр НБУВ: ВА812346 Пошук видання у каталогах НБУВ Додаткова інформація про автора(ів) публікації: (cписок формується автоматично, до списку можуть бути включені персоналії з подібними іменами або однофамільці) ![](/irbis_nbuv/images/info.png) Якщо, ви не знайшли інформацію про автора(ів) публікації, маєте бажання виправити або відобразити більш докладну інформацію про науковців України запрошуємо заповнити "Анкету науковця"
|