РЕФЕРАТИВНА БАЗА ДАНИХ "УКРАЇНІКА НАУКОВА"
Abstract database «Ukrainica Scientific»


Бази даних


Реферативна база даних - результати пошуку


Вид пошуку
Пошуковий запит: (<.>ID=REF-0000648955<.>)
Загальна кількість знайдених документів : 1

Бондаренко В. М. 
Маркетинговий менеджмент : навч. посіб. / В. М. Бондаренко, І. І. Поліщук, В. В. Шарко; Київ. нац. торг.-екон. ун-т. - Вінниця : ВТЕІ КНТЕУ, 2016. - 224 c. - Бібліогр.: с. 215-221 - укp.

Викладено теоретичні та методичні основи маркетингового менеджементу. Розкрито особливості організації, планування, реалізації та контролю маркетингової діяльності підприємства. Висвітлено концептуальні засади здійснення маркетингового менеджменту та процесу управління маркетингом підприємства. Увагу приділено класифікації маркетингових стратегій, алгоритму створення маркетингових підрозділів підприємства, маркетинговому аудиту.


Індекс рубрикатора НБУВ: У9(4УКР)290-211.1 я73 + У010.357 я73

Рубрики:

Шифр НБУВ: ВА813260 Пошук видання у каталогах НБУВ 
Додаткова інформація про автора(ів) публікації:
(cписок формується автоматично, до списку можуть бути включені персоналії з подібними іменами або однофамільці)
  Якщо, ви не знайшли інформацію про автора(ів) публікації, маєте бажання виправити або відобразити більш докладну інформацію про науковців України запрошуємо заповнити "Анкету науковця"
 
Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського
Відділ наукового формування національних реферативних ресурсів
Інститут проблем реєстрації інформації НАН України

Всі права захищені © Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського