РЕФЕРАТИВНА БАЗА ДАНИХ "УКРАЇНІКА НАУКОВА"
Abstract database «Ukrainica Scientific»


Бази даних


Реферативна база даних - результати пошуку


Вид пошуку
Пошуковий запит: (<.>ID=REF-0000649004<.>)
Загальна кількість знайдених документів : 1

Бато Д. А. П. 
Ставлення студентів до розвитку онлайн системи консультування [Електронний ресурс] / Д. А. П. Бато, Д. Марціал // Інформ. технології і засоби навчання : [електрон. журн.]. - 2016. - № 6. - С. 40-50. - Бібліогр.: 12 назв. - укp.

Зауважено, що інформаційні та комунікаційні технології (ІКТ) впливають на розвиток систем консультування (СК) у багатьох ВНЗ. Проте, існує значний цифровий розрив між ІКТ і СК у багатьох ВНЗ. Наведено результати оцінювання ставлення студентів до розробки онлайн СК у приватному університеті на Філіппінах. Респондентами виступили 348 студентів ВНЗ, яких опитували протягом першого семестру 2014 - 2015 навчального року. Було використано адаптоване анкетування. Дослідження показало, що, незважаючи на те, що студенти не повною мірою використовують СК, вони демонструють позитивне ставлення до запропонованої системи. Результати оцінювання продемонстрували здатність студентів адаптуватися до онлайн середовища як альтернативного очному консультуванню. На підставі результатів зроблено висновок, що розробка онлайн СК є перспективною для університету.

Отмечено, что информационные и коммуникационные технологии (ИКТ) влияют на развитие систем консультирования (СК) во многих ВУЗ. Однако, существует значительный цифровой разрыв между ИКТ и СК во многих ВУЗ. Представлены результаты оценивания отношения студентов к разработке онлайн СК в частном университете на Филиппинах. Респондентами выступили 348 студентов ВУЗ, которых опрашивали в течение первого семестра 2014 - 2015 учебного года. Было использовано адаптированое анкетирование. Исследование показало, что, несмотря на то, что студенты не в полную меру используют СК, они демонстрируют положительное отношение к предложенной системе. Результаты оценивания продемонстрировали способность студентов адаптироваться к онлайн среде как альтернативной очному консультированию. На основании результатов сделан вывод, что разработка онлайн системы консультирования является перспективной для университета.

Information and communication technology (ICT) impacts the guidance counseling services (GCS) in many higher education institutions (HEIs). However, many HEIs are experiencing the digital gap most especially in bridging ICT and GCS. This paper aims tomeasure the attitudes towards the development of an online guidance counseling system in a private university in the Philippines. All respondents are tertiary students during the 1st semester of the academic year 2014-2015 in a total of 348. An adapted survey questionnaire was used. The study shows that despite the students underutilizing the GCS, these students show positive attitudes towards the proposed system. The result implies that these students are capable of adapting to an online environment asan alternative to a face-to-face counseling setup. Based on the results, developing an online guidance counseling system is a promising initiative for this university.


Індекс рубрикатора НБУВ: Ч481.262с51

Шифр НБУВ: EJ000028 Пошук видання у каталогах НБУВ 
  Якщо, ви не знайшли інформацію про автора(ів) публікації, маєте бажання виправити або відобразити більш докладну інформацію про науковців України запрошуємо заповнити "Анкету науковця"
 
Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського
Відділ наукового формування національних реферативних ресурсів
Інститут проблем реєстрації інформації НАН України

Всі права захищені © Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського