РЕФЕРАТИВНА БАЗА ДАНИХ "УКРАЇНІКА НАУКОВА"
Abstract database «Ukrainica Scientific»


Бази даних


Реферативна база даних - результати пошуку


Вид пошуку
Пошуковий запит: (<.>ID=REF-0000649009<.>)
Загальна кількість знайдених документів : 1

Дегтярьова Г. А. 
Засоби інформаційно-комунікаційних технологій для розвитку ІК-компетентності вчителів філологічних дисциплін [Електронний ресурс] / Г. А. Дегтярьова // Інформ. технології і засоби навчання : [електрон. журн.]. - 2016. - № 6. - С. 107-120. - Бібліогр.: 28 назв. - укp.

Охарактеризовано засоби ІКТ, що використовуються для забезпечення розвитку ІК-компетентності педагогів упродовж курсового та міжкурсового періодів у системі післядипломної педагогічної освіти і з якими має бути обізнаний сучасний учитель філологічних дисциплін. Висвітлено можливості програмного забезпечення загального і спеціального призначення, зокрема педагогічних програмних засобів, програмних засобів лінгвометодичного призначення, а також сервісів Інтернет і мережевих засобів комунікації для підвищення якості мовно-літературної освіти школярів і розвитку їхньої комунікативної компетентності. Значну увагу приділено формам інтерактивного спілкування в Інтернеті, що формують мовний простір як школярів і впливають на культуру їхнього мовлення, так і педагогів, де вони можуть спілкуватися, займатися самоосвітою й обмінюватися інформацією та власними напрацюваннями.

Охарактеризованы средства ИКТ, используемые для обеспечения развития ИК-компетентности педагогов в течение курсового и межкурсового периодов в системе последипломного педагогического образования и о которых должен быть осведомлен современный учитель филологических дисциплин. Освещены возможности программного обеспечения общего и специального назначения, в частности педагогических программных средств, программных средств лингвометодического назначения, а также сервисов Интернет и сетевых средств коммуникации для повышения качества языкового и литературного образования школьников и развития их коммуникативной компетентности. Значительное внимание уделено формам интерактивного общения в Интернете, который формирует языковое пространство, что влияет на культуру речи как школьников, так и педагогов, где они могут общаться, заниматься самообразованием и обмениваться информацией и собственными наработками.

In the article there are considered the characteristics of ICT tools that are used for the development of IC competence of teachers for course and intercourse periods in the system of postgraduate pedagogical education and that the modern teacher of philological disciplines should be a sign. Software capabilities for General and special purposes, in particular, educational software, software lingua methodical purposes, as well as services Internet and network communication tools to improve the quality of language and literary education of pupils and development of their communicative competence are highlighted. More attention is given to forms of interactive online communication that nowadays form the linguistic space as pupils and affect the culture of their speech, and teachers where they can communicate, educate themselves and share information and material.


Індекс рубрикатора НБУВ: Ш.п с51

Шифр НБУВ: EJ000028 Пошук видання у каталогах НБУВ 
Повний текст  Наукова періодика України 
Додаткова інформація про автора(ів) публікації:
(cписок формується автоматично, до списку можуть бути включені персоналії з подібними іменами або однофамільці)
  Якщо, ви не знайшли інформацію про автора(ів) публікації, маєте бажання виправити або відобразити більш докладну інформацію про науковців України запрошуємо заповнити "Анкету науковця"
 
Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського
Відділ наукового формування національних реферативних ресурсів
Інститут проблем реєстрації інформації НАН України

Всі права захищені © Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського