РЕФЕРАТИВНА БАЗА ДАНИХ "УКРАЇНІКА НАУКОВА"
Abstract database «Ukrainica Scientific»


Бази даних


Реферативна база даних - результати пошуку


Вид пошуку
Пошуковий запит: (<.>ID=REF-0000649018<.>)
Загальна кількість знайдених документів : 1

Носенко Ю. Г. 
Стан використання мультимедійних технологій вихователями вітчизняних дошкільних навчальних закладів у роботі з інклюзивною групою [Електронний ресурс] / Ю. Г. Носенко, Ж. В. Матюх // Інформ. технології і засоби навчання : [електрон. журн.]. - 2017. - № 1. - С. 1-11. - Бібліогр.: 9 назв. - укp.

Висвітлено результати опитування вихователів вітчизняних дошкільних навчальних закладів на предмет їх відношення, практичного досвіду та обізнаності щодо можливостей використання мультимедійних технологій у роботі з дітьми, зокрема з інклюзивною групою. До анкетування було залучено 453 респондентів із семи регіонів України. Визначено ступінь обізнаності вихователів щодо сутності основних понять, ступінь впровадження інклюзивної освіти й «інклюзивний клімат» у закладах, де працюють респонденти, їх готовність і бажання до провадження інклюзивної освіти, відношення до використання мультимедійних технологій у роботі з дітьми і наявність відповідного досвіду, забезпеченість ДНЗ комп’ютерною технікою та її доступність для вихователів.

Представлены результаты опроса воспитателей украинских дошкольных учебных заведений на предмет их отношения, практического опыта и осведомленности о возможностях использования мультимедийных технологий в работе с детьми, в том числе с инклюзивной группой. В анкетирование было вовлечено 453 респондента из семи регионов Украины. Определена степень осведомленности воспитателей о сущности основных понятий, степень внедрения инклюзивного образования и «инклюзивный климат» в заведениях, где работают респонденты, их готовность и желание к внедрению инклюзивного образования, отношение к использованию мультимедийных технологий в работе с детьми и наличие соответствующего опыта, обеспеченность ДОУ компьютерной техникой и ее доступность для воспитателей.

The article presents the results of a survey of Ukrainian pre-school educators on their attitude, experience and awareness of the possibilities of using multimedia technology in work with children, especially with an inclusive group. 453 respondents from seven regions of Ukraine were involved in the survey. The degree of pre-school educators’ awareness about the nature of the basic concepts, the degree of implementation of inclusive education and "inclusive climate" in institutions, where respondentswork, their willingness and desire to introduce inclusive education, attitude towards the use of multimedia technologies in the work with children and relevant experience, the availability of computer equipment and its accessibility for preschool educators were revealed. A promising direction for further research was determined the development of a methodic of formation of information and communication competence of preschool educators in the aspect of the use of multimedia technologies in work with an inclusive group.


Індекс рубрикатора НБУВ: Ч430.91с51

Шифр НБУВ: EJ000028 Пошук видання у каталогах НБУВ 
Повний текст  Наукова періодика України 
Додаткова інформація про автора(ів) публікації:
(cписок формується автоматично, до списку можуть бути включені персоналії з подібними іменами або однофамільці)
  Якщо, ви не знайшли інформацію про автора(ів) публікації, маєте бажання виправити або відобразити більш докладну інформацію про науковців України запрошуємо заповнити "Анкету науковця"
 
Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського
Відділ наукового формування національних реферативних ресурсів
Інститут проблем реєстрації інформації НАН України

Всі права захищені © Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського