РЕФЕРАТИВНА БАЗА ДАНИХ "УКРАЇНІКА НАУКОВА"
Abstract database «Ukrainica Scientific»


Бази даних


Реферативна база даних - результати пошуку


Вид пошуку
Пошуковий запит: (<.>ID=REF-0000649020<.>)
Загальна кількість знайдених документів : 1

Соколюк О. М. 
Проблема оцінювання результатів освітнього процесу у відкритому інформаційно-освітньому середовищі навчання учнів [Електронний ресурс] / О. М. Соколюк // Інформ. технології і засоби навчання : [електрон. журн.]. - 2017. - № 1. - С. 25-37. - Бібліогр.: 18 назв. - укp.

Зазначено, що інформаційно-комунікаційні технології, технології й засоби інформаційно-комунікаційних мереж у поєднанні з педагогічними технологіями навчання сприяють формуванню і розвитку відкритого інформаційно-освітнього середовища навчання учнів, формуючи нові рішення, які можуть впливати на базові процеси в освітній системі: передачу і засвоєння знань і навичок, фіксацію досягнень, оцінку якості навчання, створення мотивації і самопізнання. Досліджено проблему оцінювання результатів освітнього процесу у відкритому інформаційно-освітньому середовищі навчання учнів, фіксація і вимірювання яких можливі в рамках певної таксономічної моделі.

Отмечено, что информационно-коммуникационные технологи, технологии и средства информационно-коммуникационных сетей в сочетании с педагогическими технологиями обучения способствуют формированию и развитию открытой информационно-образовательной среды обучения учащихся, формируя новые решения, которые могут влиять на базовые процессы в образовательной системе: передачу и усвоение знаний и навыков, фиксацию достижений, оценку качества обучения, создание мотивации и самопознания. Исследована проблема оценки результатов образовательного процесса в открытой информационно-образовательной среде обучения учащихся, фиксация и измерение которых возможны в рамках определенной таксономической модели.

Information and communication technologies, techniques and tools of information and communication networks in conjunction with teacher training technologies contribute to the formation and development of open information-educational environment of students learning, creating new solutions that may affect the basic processes in the educational system: the transfer and assimilation of knowledge and skills , fixation of achievements, assessing the quality of training, the establishment of motivation andself-knowledge. The paper studies the problem of assessing the results of the educational process in an open information-educational environment of students' learning, fixing and measurement of which may be within a particular taxonomic model.


Індекс рубрикатора НБУВ: Ч421.28с51

Шифр НБУВ: EJ000028 Пошук видання у каталогах НБУВ 
Повний текст  Наукова періодика України 
Додаткова інформація про автора(ів) публікації:
(cписок формується автоматично, до списку можуть бути включені персоналії з подібними іменами або однофамільці)
  Якщо, ви не знайшли інформацію про автора(ів) публікації, маєте бажання виправити або відобразити більш докладну інформацію про науковців України запрошуємо заповнити "Анкету науковця"
 
Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського
Відділ наукового формування національних реферативних ресурсів
Інститут проблем реєстрації інформації НАН України

Всі права захищені © Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського