РЕФЕРАТИВНА БАЗА ДАНИХ "УКРАЇНІКА НАУКОВА"
Abstract database «Ukrainica Scientific»


Бази даних


Реферативна база даних - результати пошуку


Вид пошуку
Пошуковий запит: (<.>ID=REF-0000649021<.>)
Загальна кількість знайдених документів : 1

Білоусова Л. І. 
Функціональний підхід до використання технологій візуалізації для інтенсифікації навчального процесу [Електронний ресурс] / Л. І. Білоусова, Н. В. Житєньова // Інформ. технології і засоби навчання : [електрон. журн.]. - 2017. - № 1. - С. 38-49. - Бібліогр.: 15 назв. - укp.

Зазначено, що забезпечення якості освіти за умов стрімкого зростання потужності інформаційних потоків наштовхується на обмеженість реальних можливостей людини щодо сприйняття, усвідомлення, засвоєння великих масивів навчальної інформації. Це актуалізує пошук дієвих способів інтенсифікації навчального процесу. Висвітлено дидактичні функції технологій візуалізації як інструмента інтенсифікації навчального процесу. Показано, що їх застосування надає змогу підвищити інформаційну насиченість навчального процесу, зменшити витрати часу та енергії учнів на сприйняття й розуміння навчального матеріалу, сприяти підтримці високого темпу навчання, раціонально організовувати навчально-пізнавальну діяльність учнів на різних етапах уроку.

Отмечено, что обеспечение качества образования в условиях стремительного роста мощности информационных потоков наталкивается на ограниченность реальных возможностей человека по восприятию, осознанию, усвоению больших массивов учебной информации. Это актуализирует поиск действенных инструментов интенсификации учебного процесса. Освещены дидактических функций технологий визуализации как инструмента интенсификации учебного процесса. Показано, что их применение позволяет повысить информационную насыщенность учебного процесса, уменьшить затраты времени и энергии учеников на восприятие и понимание учебного материала, способствовать поддержанию высокого темпа обучения, рационально организовывать учебно-познавательную деятельность учащихся на разных этапах урока.

Quality assurance of education in conditions substantial inflows of power of information flows comes up to limitations on the real possibilities of human perception, realize, assimilation large arrays of learning information. It actualizes the search of effective tools for intensification of the learning process. The article is devoted to publicizing matters relating of didactic functions of technology of visualization in the intensification of the learning process. It is shown that their applicationmakes it possible to increase the information richness of learning process, reduce waste of time and energy of students on the perception and understanding of learning material, help sustaining high rate of learning, rational organization of educational and cognitive activity of students at different stages of the lesson.


Індекс рубрикатора НБУВ: Ч421.215.7

Рубрики:

Шифр НБУВ: EJ000028 Пошук видання у каталогах НБУВ 
Повний текст  Наукова періодика України 
Додаткова інформація про автора(ів) публікації:
(cписок формується автоматично, до списку можуть бути включені персоналії з подібними іменами або однофамільці)
  Якщо, ви не знайшли інформацію про автора(ів) публікації, маєте бажання виправити або відобразити більш докладну інформацію про науковців України запрошуємо заповнити "Анкету науковця"
 
Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського
Відділ наукового формування національних реферативних ресурсів
Інститут проблем реєстрації інформації НАН України

Всі права захищені © Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського