РЕФЕРАТИВНА БАЗА ДАНИХ "УКРАЇНІКА НАУКОВА"
Abstract database «Ukrainica Scientific»


Бази даних


Реферативна база даних - результати пошуку


Вид пошуку
Пошуковий запит: (<.>ID=REF-0000649023<.>)
Загальна кількість знайдених документів : 1

Воронкін О. С. 
Педагогічна сутність поняття «сценарій дистанційного курсу» (на прикладі авторського досвіду в галузі електроніки) [Електронний ресурс] / О. С. Воронкін // Інформ. технології і засоби навчання : [електрон. журн.]. - 2017. - № 1. - С. 56-74. - Бібліогр.: 29 назв. - укp.

Подано узагальнені підходи до тлумачення поняття «сценарій дистанційного курсу». Акцентовано увагу на мотиваційних чинниках, які тісно пов’язані із засобами актуалізації інтересу, проблемними питаннями, технологією організацією колективної співпраці, спланованістю навчального процесу, методикою оцінювання результатів діяльності, системою заохочень тощо. Проаналізовано розробку сценарію на прикладі авторського дистанційного курсу «Схемотехніка», призначеного для студентів ВНЗ, які навчаються за напрямом «Мікро- та наноелектроніка». Висвітлено структуру розділів, передмову, інструкції до курсу, план пропонованої діяльності, цілі навчання, організацію роботи у малих групах, рейтингову оцінку діяльності, а також особливості проведення тематичних форумів-дискусій та рефлексію. Наведено універсальну план-схему з розробки сценарію дистанційного курсу.

Представлены обобщенные подходы к толкованию понятия «сценарий дистанционного курса». Акцентировано внимание на мотивирующих факторах, которые тесно взаимосвязаны со средствами актуализации интереса, проблемными вопросами, организацией коллективного сотрудничества, спланированностью учебного процесса, методикой оценивания результатов деятельности, системой поощрений и др. Проанализирована разработка сценария на примере авторского дистанционного курса «Схемотехника», предназначенного для студентов ВУЗ, обучающихся по направлению «Микро- и наноэлектроника». Рассмотрены структура разделов, предисловие, инструкции, план предлагаемой деятельности, цели обучения, организация работы в малых группах, рейтинговое оценивание деятельности слушателей, а также особенности проведения тематических форумов-дискуссий и рефлексия. Приведена универсальная план-схема по разработке сценария дистанционного курса.

The article gives generalized methods for the interpretation of the concept „online course scenario”. Attention is emphasized on motivating factors that are closely allied with methods of actualization of the interest; problematic questions; technology and organization of collaboration; planning of educational process; methodology of evaluation of the activity’s results; system of encouragement, etc. As an example there were offered the scenario of author’s online course “Circuit design” for studentsof universities and institutions who study “Micro- and nanoelectronics”. The article considers the structure of chapters, foreword, instruction for the course, plan of suggested activity, aims of studies, organization of work in small groups, rating evaluation of the activity, and also features of conducting of theme forums and discussions and reflection. There was given the universal plan-scheme as for development of the online course scenario.


Індекс рубрикатора НБУВ: З81р3

Шифр НБУВ: EJ000028 Пошук видання у каталогах НБУВ 
Додаткова інформація про автора(ів) публікації:
(cписок формується автоматично, до списку можуть бути включені персоналії з подібними іменами або однофамільці)
  Якщо, ви не знайшли інформацію про автора(ів) публікації, маєте бажання виправити або відобразити більш докладну інформацію про науковців України запрошуємо заповнити "Анкету науковця"
 
Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського
Відділ наукового формування національних реферативних ресурсів
Інститут проблем реєстрації інформації НАН України

Всі права захищені © Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського